Spørgsmål, produktdiskussioner Vild krill, forbedrer kvaliteten af huden og pelsen QUALITY SENS
6 svar
1 beskeder
manuela
Hej, Er det rimeligt at bruge vild krill fra industriel fiskeri i de nordlige have til at supplere sine kæledyr? For din information, krill understøtter et helt marinekosystem! Vi kan supplere vores kæledyr ved at bruge kosttilskud, der ikke skader biodiversiteten.
12 beskeder
monsieur madame
Hvilken vægt for en hund på 40 kg tak
1 beskeder
josiane
Hej, hvor mange doser giver du til en hund på 50 kg? Tak.
1 beskeder
carine
Hello, Min hund vejer 40 kg, og jeg bruger kun en doseringspose for at give smag.
1 beskeder
maëva
På krukken står der:
Hund: 1-10kg 1x 5 gradueringer
10 til 20 kg 2x 5 gradueringer
20 til 30 kg 3x 5 gradueringer og det stopper der.
For min hund på 40kg, giver jeg derfor 4 x 5 gradueringer, svarende til 2 fulde måleskeer.
Hund: 1-10kg 1x 5 gradueringer
10 til 20 kg 2x 5 gradueringer
20 til 30 kg 3x 5 gradueringer og det stopper der.
For min hund på 40kg, giver jeg derfor 4 x 5 gradueringer, svarende til 2 fulde måleskeer.
2 beskeder
nicolas
Hello, is there a product with 100% krill flour? And nothing else. I would like to use it for making fish food for discus. Thank you
5 beskeder
virginie
det er 100% krill, men jeg ved ikke, om jeg ville give det til fisk. Det er pulver og kan måske klumpe sammen med vandet i mine hundes madskål. Det klistrer, så prøv at undgå at blande det for at forhindre det i at hænge fast i skålen. Ellers et meget godt produkt.