Levering af hundefoder
1 svar
1 beskeder
danielle
Hej, Jeg har bestilt en sæk Hill's foder, og denne pakke skulle være leveret den 22/06/24. Det kunne ikke lade sig gøre, da jeg var fraværende, og jeg har udskudt leveringen til i dag. Indtil videre modtager jeg en SMS fra DPD, der fortæller mig, at pakken ikke kan leveres i dag. Når jeg forsøger at planlægge en ny dato, får jeg svaret, at det på nuværende tidspunkt ikke er muligt at omplanlægge leveringsdatoen. Jeg ringer derfor til DPD, og de svarer, at der ikke er nogen nyheder om denne pakke siden den 24/06/24, og de anbefaler mig at kontakte jeres service. Jeg vil gerne modtage denne pakke hurtigst muligt, da jeg ikke har mere foder til mine katte, og jeg har alligevel betalt et beløb på 70,66 €. Tak for at gøre det nødvendige.
566 beskeder
zoomalia
Hej Danielle,Jeg er ked af ulejligheden.For at hjælpe dig bedst muligt, inviterer jeg dig til at kontakte vores kundeservice via formularen, der er tilgængelig på din konto:- Min konto- Se alle mine ordrer- KundeserviceVores rådgivere giver dig et svar og en løsning, når vi modtager din forespørgsel.Hav en god dag,Coralie fra Zoomalia