Spørgsmål, produktdiskussioner Litterbakke til små dyr

83% kunder

anbefaler dette produkt

11 svar
Lucile
4 beskeder
lucile
Hello, I just wanted to check a small detail regarding the size of the container. Is the width 27cm and the height 19cm? Thank you!
Laure
17 beskeder
laure
Hejsa, kan bakken bruges som en foderstativ, da min kanin elsker at rode i sit hø, men ikke kan lide, når det ligger på gulvet?
ALEXANDRA
2 beskeder
alexandra
Hej, jeg har købt dette produkt til at bruge som strøelse. Jeg har en dværgkanin, og jeg har aldrig kunnet bruge strøelsen, da den er for lille efter min smag. Kaninen passer kun på tværs, og selvfølgelig... min endte med hovedet inde og bagenden udenfor :(
NATHALIE
1 beskeder
nathalie
Ja, helt sikkert
Karine
5 beskeder
karine
Ja hvorfor ikke.
Oceane
1 beskeder
oceane
Hej, Jeg tror ikke, at bakken vil være egnet til denne anvendelse; bakken er bare til, at kaninen kan sidde og gøre sine behov. Der vil mangle plads til at vende sig om, grave osv. Der findes gravebakker, der ville være mere velegnede til dit formål, eller en trækryghæk, der vil give den mulighed for at rode og trække det strå, den har valgt.
yannick
1 beskeder
yannick
Hej, ja, jeg tror, vores kanin nyder at tage strøelse ud og grave i den, lol
Alexandra
1 beskeder
alexandra
Hej, jeg har 2 dværgkaniner. Jeg har købt 2 bakker, en der fungerer som "toilet" og en, der bruges til hø. Kaninerne går helt ind i den første for at gøre deres behov, mens de ved den anden bliver udenfor og spiser høet, hvilket fungerer rigtig godt!

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre