Spørgsmål, produktdiskussioner Litterbakke til små dyr
11 svar
4 beskeder
lucile
Hello, I just wanted to check a small detail regarding the size of the container. Is the width 27cm and the height 19cm? Thank you!
17 beskeder
laure
Hejsa, kan bakken bruges som en foderstativ, da min kanin elsker at rode i sit hø, men ikke kan lide, når det ligger på gulvet?
2 beskeder
alexandra
Hej, jeg har købt dette produkt til at bruge som strøelse. Jeg har en dværgkanin, og jeg har aldrig kunnet bruge strøelsen, da den er for lille efter min smag. Kaninen passer kun på tværs, og selvfølgelig... min endte med hovedet inde og bagenden udenfor :(

1 beskeder
nathalie
Ja, helt sikkert
5 beskeder
karine
Ja hvorfor ikke.
1 beskeder
oceane
Hej, Jeg tror ikke, at bakken vil være egnet til denne anvendelse; bakken er bare til, at kaninen kan sidde og gøre sine behov. Der vil mangle plads til at vende sig om, grave osv. Der findes gravebakker, der ville være mere velegnede til dit formål, eller en trækryghæk, der vil give den mulighed for at rode og trække det strå, den har valgt.
1 beskeder
yannick
Hej, ja, jeg tror, vores kanin nyder at tage strøelse ud og grave i den, lol
1 beskeder
alexandra
Hej, jeg har 2 dværgkaniner. Jeg har købt 2 bakker, en der fungerer som "toilet" og en, der bruges til hø. Kaninerne går helt ind i den første for at gøre deres behov, mens de ved den anden bliver udenfor og spiser høet, hvilket fungerer rigtig godt!