Spørgsmål, produktdiskussioner Lydkugle til hund Zolia Woopy Ball - 15 cm
4 svar
1 beskeder
mike
Hej, er det normalt, at bolden slet ikke er holdbar? Min hund har leget med den i 30 minutter, og den er allerede helt ødelagt.. Med venlig hilsen
1 beskeder
kathleen ou michel
Min varede 1 time, han slugte den hårde plastik og kastede meget op bagefter. Min amerikanske bully, 8 måneder gammel og 40 kg, kunne slet ikke modstå det.
1 beskeder
fabrice
Jeg har haft denne bold i cirka 5 måneder, den har ikke ændret sig!! Den laver stadig musik, og alligevel er to schæferhunde-krydsede beauceron oven på den hver dag!!! Den er intakt!!

1 beskeder
laetitia
Jeg har haft det i 1 år, det er intakt sammen med en Cane Corso på 54 kg og en Malinois... det siger stadig "pouic pouic".
1 beskeder
gilles
Åh la la, hvilken fornøjelse at se ham lege med og især tale til ham eller skælde ham ud. Det sjoveste er, at hun altid svarer ham. Hun ankom i begyndelsen af august. Nogle bidemærker, men fungerer stadig. Thor, min destruktør BB, briard på 18 måneder, 40 kg ødelægger alle sine legetøj. Men bolden er stadig i live. En ting er sikkert, når den dør, vil jeg købe en ny, bare til mine biograf-sessioner.