Spørgsmål, produktdiskussioner Médaille TIC-CLIP - Protection indtil 2 år - beskyttelse mod lopper og flåter

61 svar
STEPHANIE
2 beskeder
stephanie
Hej,Kan medaljen bruges mod flugtmyg?Tak.
christiane
1 beskeder
christiane
JEG ER BEKLAGER AT VÆRE ELLER RETTERE SAGT, AT MIN HUND OG JEG ER BLANDT DE 27/ UTILFREDSSTILLEDE, FOR VED HVER UDETUR FINDER JEG FLERE FLÅTER PÅ HAM, SELVOM JEG REGELMÆSSIGT RENGØR MEDALJONEN.
elodie
2 beskeder
elodie
Hej, hvorfor er den viste pris ikke den samme, som når den er i indkøbskurven?
Laurent
1 beskeder
laurent
Prisen hos mig er god... Prisen på 27,99 € er FRA og derfor gældende for 2 stykker. Ellers er det 28,99 €
Frédérique
1 beskeder
frédérique
Hej Jeg har brudt en af de to ringe, der var fastgjort til min 25 kg hunds medalje. Hvor kan man finde dem, og er det absolut nødvendigt at sætte 2 på? På forhånd tak
Francoise
3 beskeder
francoise
Ikke en enkelt ring er nok, selvom man kan sætte 2 på for mere beskyttelse
DANY
1 beskeder
dany
Hej, Er medaljonen kompatibel med en GPS-halskæde? Tak
Brigitte
1 beskeder
brigitte
Hej, Jeg tror ikke, der er nogen interferens mellem en GPS-halsbånd og en Tic clip medalje... dog er Zoomalia teamet nok mere kvalificeret til at svare på dit spørgsmål end mig..! Hav en fantastisk dag, Venlig hilsen, Brigitte M.
Audrey
1 beskeder
audrey
Hej, hvis man sætter medaljen Tic Clip på, kan man så stadig udføre en behandling med en pipette, især når man rejser til et varmt land?
Cynthia
9 beskeder
cynthia
God aften, i princippet bruges medaljonen alene. Hvis du ønsker at bruge et supplement, er der et Anibio pulver man kan tilføje til maden, eller melaflon spot on (dråber der påføres på pelsen). For mit vedkommende anbefaler jeg uden problemer alle 3 produkter!
margaux
1 beskeder
margaux
Hej, personligt bruger jeg et afvisningshalsbånd i tillæg til navneskiltet, så pipetten skal også være kompatibel!
Inès
5 beskeder
inès
Hej, Ja!
Laurent
14 beskeder
laurent
Hej, kan medaljen bruges til en Coton de Tulear hvalp på 2 måneder? Tak for informationen.
danièle
8 beskeder
danièle
Den er en medalje 100 % naturlig
Sandrine
2 beskeder
sandrine
jeg tog det til min 4 måneder gamle staffie hvalp
Jenny
1 beskeder
jenny
Jeg har en coton de Tuléar, der er 7 år, og det fungerer godt på den. Din er ung, men jeg har ikke set nogen kontraindikationer på grund af alderen.
Katia
9 beskeder
katia
Ja, helt passende til hvalpe og killinger
Cynthia
9 beskeder
cynthia
Ja, ingen problemer
Laura
2 beskeder
laura
Hej, kan den medalje bruges på en hund, der vejer 3 kg? Tak
Cynthia
9 beskeder
cynthia
Hej, ja uden problemer, min shih-tzu har båret denne medalje i næsten 2 år uden problemer
Katia
9 beskeder
katia
Ingen bekymringer for din hund, jeg bruger det på killinger og hvalpe. Den eneste "begrænsning" er, at da det er en bio-energetisk medaljon, skal den rengøres en gang om måneden under rindende vand med fuld opmærksomhed
Laura
2 beskeder
laura
Hej, kan medaljen bruges på en hund på 3 kg? Tak.
Miron
1 beskeder
miron
Hej, Er dette medaljon også beskyttende for mennesker? f.eks. når man går i skoven. Tak Miron
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette medaljon er designet til hunde, vi kan ikke garantere dets effektivitet på mennesker. Venlig hilsen Team Zoomalia
marion
1 beskeder
marion
Hej, har du testet det endelig? Det er en god idé
brigitte
1 beskeder
brigitte
denne medalje findes for mennesker, jeg har købt den til mig selv og jeg bærer den, så snart jeg går ud, fordi flåter elsker mig!!!
angela
1 beskeder
angela
Hej, jeg har en Bichon Havanais med langt og meget fyldigt hår, er det foreneligt med medaljen, der skal være i kontakt med dyret?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, ja, helt sikkert, der er ingen problemer med langt hår. Med venlig hilsen Zoomalias team
Michèle
1 beskeder
michèle
Hej, jeg har en hunhund, der er fantastisk til at tiltrække flåter, selv med den månedlige tablet, og jeg vil gerne vide, om hendes flådmedaljon skal bæres hele tiden eller kun på ture, fordi hun af sikkerhedsmæssige årsager aldrig bærer halsbånd uden for ture. Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det er altafgørende, at medaljen altid er i kontakt med hunden 24 timer i døgnet. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Cécilia
1 beskeder
cécilia
Hej, Vi har en elektronisk kattelem, der registrerer mikrochippen på vores kæledyr. Jeg har bemærket, at medaljongen ikke er kompatibel med dette system... ved du, om der findes en anden medaljon, der er kompatibel? Tak
Laura
3 beskeder
laura
Jeg havde testet Tickless, og jeg var ret tilfreds.
Méganne
1 beskeder
méganne
Hej! Jeg ville gerne vide, om det er muligt at kombinere et antiparasitært halsbånd (som Seresto) med en Tic-Clip medaljon? Eller ligefrem fastgøre Tic-Clip medaljonen til det antiparasitære halsbånd? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Disse to produkter er helt forskellige: Seresto er et kemisk parasitmiddel, mens Tic-Clip-medaljonen er en naturlig parasitafvisende. Du kan bruge begge, men det har egentlig ikke nogen fordel. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
Inès
5 beskeder
inès
Hej, for mit vedkommende har jeg hængt den på min hunds loppehalsbånd for lidt ekstra sikkerhed, hvis medaljonen ikke virkede. Og hun har ikke haft nogen flåter siden!
Roseline
1 beskeder
roseline
Min hund bærer ikke halsbånd om natten, så den vil ikke bære medaljen (sover i mit værelse), er det stadig kompatibelt?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, For at sikre medaljens effektivitet, er det nødvendigt, at den er i konstant kontakt med dyret. Du kan fastgøre medaljen til et lettere halsbånd eller en rem, hvis du ikke ønsker at lade den sidde på det sædvanlige halsbånd. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
ANITA
6 beskeder
anita
Kan dette produkt være passende for en hvalp på 3 måneder?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne medalje er egnet både til voksne og til hvalpe. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
Michele
1 beskeder
michele
Hej, kan min hund have denne medalje på samtidig med sin dressurhalsbånd (med fjernbetjening)?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Ja, han kan kombinere de to. Med venlig hilsen, Teamet fra Zoomalia
Josiane
1 beskeder
josiane
Hej, mine hunde bærer kun deres halsbånd, når vi går ture. De vil derfor ikke have genstanden på konstant. Vil det være effektivt, hvis genstanden kun bæres, når vi går ud?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne medalje skal være i konstant kontakt med hunden, så den vil være meget mindre effektiv, hvis den kun er på under gåturen. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
CHRISTINE
2 beskeder
christine
Hej, min hund har en elektronisk identifikationschip, kan jeg stadig sætte denne medalje på ham? Tak for dit svar. Med venlig hilsen
sabrina
1 beskeder
sabrina
"Sorry, I couldn't find relevant information regarding whether a dog should wear something all day, even at home."
delphine
1 beskeder
delphine
Hej, jeg giver min hund NexGard-veterinærpillen, og jeg vil gerne vide, om jeg kan bruge jeres tic-clip medaljon samtidig for at supplere beskyttelsen. Selvom hun får pillerne, får hun stadig lejlighedsvis lopper og dermed alvorlige allergiske reaktioner.
Annick
1 beskeder
annick
Hej, er dette produkt kompatibelt med hundes elektroniske identifikationschip??
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Tic-clippen er ikke kompatibel med en elektronisk chipreader kattelem. Med venlig hilsen Sandy fra Zoomalia
Madeleine
1 beskeder
madeleine
Passer produktet til en killing på to måneder?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Da dette produkt ikke indeholder insekticid, burde det passe til din killing. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre