Min kat vil ikke tisse i kattebakken!!
3 svar
1 beskeder
maëlys
Hej, jeg har et stort problem. Min kæreste og jeg fik vores kat fredag. Hun bruger kun sin kattebakke til at besørge. Hver nat (indtil videre to nætter) tisser hun steder, hvor hun ikke burde (min dyne, pude). Jeg forstår ikke, hvorfor hun ikke bruger kattebakken til begge dele. Venligst, jeg har brug for hjælp til at løse dette ret presserende problem.
1 beskeder
veronica
Grusstrøelse, uparfumeret og klumpende? Hun er måske generet af lugten, de klumpende typer gør det muligt at fjerne urinen som en "blok", og for at reducere lugten yderligere kan du prøve at blande lidt natron i gruset, det er uskadeligt for hende ... held og lykke!
1 beskeder
dominique
I stedet bruge træpiller, som dyrelæger bruger, sæk på 15 kilo, økonomisk, og det lugter godt af træ, personligt, jeg har taget de 100% nåletræ i årtier til en stor koloni af katte hos hvem jeg bor.
4 beskeder
cindy
Hun kan gøre det på grund af et husændring, som kan ske ofte...Giv hende en Feliway-diffuser (som kan berolige og trøste din kat) med en pipette med antistress baseret på planter, eller diffusér Bach-blomster...Det er ikke et problem med kattebakken