Spørgsmål, produktdiskussioner Museliere, plastique

80% kunder

anbefaler dette produkt

16 svar
Audrey
29 beskeder
audrey
Hej, jeg har forsøgt at poste en video, som blev ugyldig på grund af et forkert link. Det siger, at jeg skal genposte videoen, men det virker ikke, fordi den allerede er postet.
STEPHANIE
2 beskeder
stephanie
Hej, kan model xs være egnet til en chihuahua? Tak
Sandra
1 beskeder
sandra
Hej, jeg har en Akita inu hund på 24 kg, hvilken størrelse anbefaler du til denne mundkurv? Tak, Sandra
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hejsa, Du skal måle din hunds snudemål for at vælge den mest passende størrelse. Venlig hilsen, Zoomalia-teamet
françoise
1 beskeder
françoise
Hej, hvilken størrelse skal en American Staffordshire Terrier være? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, for at vælge den rigtige model, skal du måle din hunds næse og referere til de størrelser, der tilbydes på produktbladet. Vi anbefaler dog, efter måling, at du går efter mindst en størrelse L, eller endda XL. Med venlig hilsen, Christelle fra Zoomalia
Julie
3 beskeder
julie
Hej, jeg er i tvivl mellem de 2 størrelser XL. Jeg har en meget stor hanbeauceron på 52 kg, jeg har målt hans snudekreds, den er 31 cm. Fra stop til spidsen af snuden er der 12 cm, hvilken XL vil du anbefale? Tak for dit svar. Med venlig hilsen.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej,

Vi kan anbefale 29169 - Størrelse XL - Næserem 31 cm - Eksempel: Schæferhund Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
livie
4 beskeder
livie
hej, kan du fortælle mig, hvilken hunderace der passer til størrelserne xs, s, m, l, xl, og hvorfor der er to m'er og to xl'er? tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej,Vi har netop opdateret vores produktark!Der er to størrelser M og XL, da det drejer sig om forskellen i størrelsen omkring snuden.Venlig hilsen, Zoomalia-teamet

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre