Spørgsmål, produktdiskussioner
7 svar
2 beskeder
mathieu
Tak til Brigitte, jeg har også købt Océmue.
1 beskeder
romana
Hej, kan jeg bruge dette produkt på min due? Jeg ser, at det er farligt, hvis det indtages. Hvad sker der, hvis den slikker sine fjer? Tak!

3 beskeder
milojca
Hej Nicolas_H :) Du kan bruge denne lotion på din due uden problemer, så længe du ikke sprøjter den direkte på dens næb og øjne! Hvis du skal håndtere din due, beskyt dens hoved med din hånd for sikkerhed. Hold en passende afstand ved sprøjtning. Denne lotion er effektiv og består af æteriske olier. (Læs ingredienslisten) :) Jeg bruger den især om sommeren til mine mandariner. Lad din due selv dække sig med denne lotion, den er uskadelig, det var det hele :)

3 beskeder
milojca
Det er den periode, hvor fugle fælder deres fjerdragt, normalt er der endnu ingen parasitter, da det ikke er varmt nok (sommer). Hvis det er i gang med at fjerdragt nu, er det normalt, at det klør lidt :) det betyder ikke, at det er inficeret med lus eller krabbelus (parasit). Du kan også lade det tage bade med en fjerdragspleje :)
1 beskeder
faycal
Hej. Er dette produkt godt for en grå papegøje fra Gabon?
5 beskeder
frederic
Hej, for mit vedkommende bruger jeg det på mine nymfer og undulater, og det virker virkelig godt. For papegøjer kan jeg ikke rådgive, men jeg tror, det fungerer ved at øge doserne. Det bedste er at spørge Zoomalia.
1 beskeder
hatica
Hej, jeg ville gerne vide, om det er farligt for fuglen, f.eks. for dens øjne, næb. Med venlig hilsen