Spørgsmål, produktdiskussioner

80% kunder

anbefaler dette produkt

Udtalelse 4 4.0/58
16 svar
Caroline
2 beskeder
caroline
Hej, jeg vil gerne vide, om denne sele klemmer hundens luftrør, når den trækker, ligesom andre seler, eller om den kontrollerer ved skuldrene og ryggen for at trække tilbage. Jeg har prøvet mange seler (som Julius K9 blandt andre, som ellers er anset), og så snart hunden trækker lidt, klemmer selen, der sidder højt på halsen, systematisk hundens hals. Det er forfærdeligt, det får det stakkels dyr til at hoste. Jeg leder efter en sele, der undgår dette for enhver pris og ikke sidder højt oppe på halsen. Tak for dit svar og dine råd.
laurent
1 beskeder
laurent
Harnais er meget godt for hunde, der har tendens til at trække. Brystpladen presser godt på hundens bryst
Roland
1 beskeder
roland
Der er ingen risiko for at beskadige luftrøret. Denne sele er uden tvivl den mest effektive og forholdsvis billig. Man kan endda fjerne polstringen fra brystremmene for mere effektivitet, forudsat at man ved, hvordan man bruger den korrekt, og dermed undgår enhver risiko for gnidningssår.
Magalie
5 beskeder
magalie
Hej, Er halsbåndet justerbart? Tak for dit svar. Med venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne sele er justerbar inden for de størrelsesintervaller, der er angivet i beskrivelsen. Med venlig hilsen, Zoomalias team
Antony
1 beskeder
antony
Hej, jeg har en staff på 4 måneder, som vejer 12 kilo. Hvilken størrelse anbefaler I?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du skal måle din hunds brystkasse for at vælge den mest passende størrelse. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Virginie
1 beskeder
virginie
Hej, hvordan måler jeg præcist brystomkredsen på min hund? Tak!!
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du skal måle bag de forreste ben, hvor selen vil hvile. Venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Iris
1 beskeder
iris
Vil denne type sele passe til en border collie?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Ja, denne sele kan passe til en Border Collie. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
Gwendoline
2 beskeder
gwendoline
Hej, min hund er en Golden retriever. Bør jeg tage en størrelse M? Da det står for Labrador/Golden, er det det samme?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Hvis brystomfanget af din Golden Retriever måler mellem 60 og 80 cm, burde dette seletøj passe. Størrelse M er faktisk beregnet til et brystomfang på 60 til 80 cm. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
roselia
1 beskeder
roselia
Jeg har en schæferhund, og jeg er i tvivl mellem M og L, hvad synes du?
CHRISTINE
2 beskeder
christine
Hej, hvilken størrelse anbefaler du til min lille yorkshire, der vejer 5 kg? Med venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi foreslår størrelse S, hvis det passer med de faktiske brystmål på din hund. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre