Spørgsmål, produktdiskussioner NutriBird P 15 Tropical Foder til papegøjer

97% kunder

anbefaler dette produkt

23 svar
philippe
1 beskeder
philippe
Jeg har for nylig bemærket, at Nutribird 15 tropiske ekstrudater har skiftet farve og at tyggegummiduften, vi havde tidligere, er mindre behagelig og nærmer sig det sure (DLUO juni 2025)
antone
3 beskeder
antone
Hej, jeg vil gerne vide, hvad jeg kan erstatte P15 Tropical med, nu hvor det er udsolgt til mine to lorikeets? Tak på forhånd.
emilie
1 beskeder
emilie
Min amazona med blåt pande må ikke længere spise papegøjefrø eller jordnødder (problemer med leveren), kan jeg give hende dette produkt, eller findes der et mere passende?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette produkt indeholder, ligesom de fleste papegøjefoder, jordnødder. Der vil være færre jordnødder i nogle blandinger til store parakitter, men måltidet vil være mindre balanceret, da det ikke indeholder alle de nødvendige fødevarer. Hvis din fugl har leverproblemer, anbefaler vi, at du konsulterer din dyrlæge, som bedre kan anbefale den passende mad. Venlig hilsen, Holdet Zoomalia

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre