Spørgsmål, produktdiskussioner Økologisk æglægningsblanding

86% kunder

anbefaler dette produkt

9 svar
Myriam
2 beskeder
myriam
Hello, I would like confirmation about this product please whether it is indeed seeds and not granules? Thank you
CORINNE
2 beskeder
corinne
Hej ja, de er virkelig frø og af fremragende kvalitet
Aladine
1 beskeder
aladine
Desværre ikke, og jeg har opdaget en større mængde pellets og meget støv i den sidste pose
celine
1 beskeder
celine
DET ER SANDSYNLIGVIS KORNE. Jeg har købt dette produkt i over 2 år, og mine høns elsker det...
Laetitia
4 beskeder
laetitia
Hej. Der er frø og pressede solsikkeskaller (angivet i sammensætningen).
Marianne
1 beskeder
marianne
Hej. Tilsyneladende har produktkvaliteten ændret sig ifølge anmeldelserne, jeg læser efter dit spørgsmål.
Stéphanie
1 beskeder
stéphanie
Hej, ja det er faktisk en blanding af frø.
MULLER
1 beskeder
muller
Ja, de er faktisk frø af god kvalitet, selvom der i lille mængde er nogle pellets, som hønsene, hvis de ikke kan lide det, kan finde i bunden af beholderen. Men det er vigtigt at sørge for at købe frø og ikke pellets, for af egen erfaring har jeg en gang endt op med en ny sæk fuld af pellets, som jeg måtte give væk.
Evelyne
2 beskeder
evelyne
Dette produkt indeholder ikke pellets, som Patrice fortæller dig, det er solsikkeoliekage. Vi kan ikke tale om pellets. Dette produkt er af meget god kvalitet. Der er dog altid lidt for meget hvede, og det er det, mine høns mindst kan lide. God oplevelse til alle med jeres høns ;-) Evelyne
Patrice
6 beskeder
patrice
Som jeg sagde i mit første svar, bekræfter jeg, at denne blanding omfatter både korn og kerner samt pellets, i modsætning til hvad Evelyne-F hævder i sin kommentar, hvor hun påstår, at man ikke kan tale om pellets. Jeg anbefaler hende at sætte sig ind i sagen, herunder at forhøre sig hos leverandøren, disse berømte solsikkefoderstoffer og triticale er

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre