Spørgsmål, produktdiskussioner OPTIMUS Vådfoder til katte - 4 opskrifter tilgængelige
14 svar
1 beskeder
karine
mine tre katte ville ikke have det, og jeg har alligevel to store madglade
2 beskeder
marine
Hej, indeholder paté omega 3? Og i så fald, hvor meget? Mange tak på forhånd
7 beskeder
laurence
Min kat kunne ikke lide det, det lignede grød, ud i skraldespanden...
1 beskeder
lily
Jeg tog en pakke med 12, og det samme for mine katte, de kan slet ikke lide det. Til gengæld elsker de Optimus saucepatéer.
1 beskeder
elisabeth
Min kat ville ikke have det. Den slikkede kun det, der var flydende. Alt blev smidt ud efter 2 forsøg.
1 beskeder
sarah
Bonjour, Dette er fuldfoder. Mine katte blev overraskede første gang, og kun én af dem elsker det.
1 beskeder
sophie
Hello, are they complete or complementary pâtées?
1 beskeder
claire
Hej, jeg tror, at disse er komplette patéer, fordi der er en tabel med ration på dem, hvis katten vejer 2kg = 1 pose/dag - 4kg = 2 poser/dag... og du kan supplere med tørfoder, det står også skrevet. Jeg håber, jeg har svaret dig
1 beskeder
mÉlanie
Hej, Personligt giver jeg dem som supplement, men jeg giver kun en halv pose pr. kat. De er fantastiske! Meget kvalitetsfulde. Det ligner rigtig pate! Mine katte er vilde med dem.
1 beskeder
romane
Hej, pastejerne er komplette, men pas på med de grådige katte, der spiser det hele på én gang, det er nødvendigt at opdele anskaffelsen i mindre måltider. Katten er en småspiser, der spiser mellem 15 og 20 gange om dagen i små mængder.
1 beskeder
arnaud
Hej, de er komplementære, hele omtalen skal nævnes i produktbeskrivelsen eller på æsken. Sandsynligvis er det ikke tilfældet, så: komplementær. God dag