Spørgsmål, produktdiskussioner OPTIMUS Sensitive Digestion Lam & Ris

90% kunder

anbefaler dette produkt

24 svar
LUDOVIC
1 beskeder
ludovic
Hej, Har du læst sammensætningen af disse kroketter (OPTIMUS SENSITIVE DIGESTION), som hævder at være sammensat primært af lam? Sammensætningen angiver, at der er 9% lam mod 23% fjerkræ og lige så meget ris !!!! Det er derfor kroketter med fjerkræ og ris og ikke med lam!!! Vi er her vidne til vildledende reklame og bedrageri, der søger at narre køberen ved at præsentere mere ædle produkter!!! Hvis emballagen ikke ændres, tvivler jeg ikke på, at en opmærksom kunde vil indgive en klage eller endda en rapport for bedrageri til DGCCRF!!!! Venlig hilsen.
Mathieu
93 beskeder
mathieu
Hej Ludovic, Du kan vælge QUALITY SENS Medium Lamb kibble, der hovedsagelig består af ris: https://www.zoomalia.com/animalerie/quality-sens-medium-agneau-riz-hyper-digeste-pour-chien-de-taille-moyenne-p-73396.html. Venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Elodie
1 beskeder
elodie
Hej, min hund har konstant diarré og flatulens. Ville disse kroketter være egnede, da hun kun er 6 måneder gammel? Tak.
Jessica
5 beskeder
jessica
Hej jeg ved ikke, fordi min har mere flatulens end før med de her kroketter
Jessica
2 beskeder
jessica
Hej, min hund er også 6 måneder gammel og havde haft diarré i flere uger, en katastrofe, veterinærbehandling + dyrefoder fra dyrelægen ændrede ingenting. Jeg er i gang med gradvist at overgå til Optimus, og det ser ud til at virke, hun har ikke haft diarré i næsten to uger... jeg krydser fingre... hun er en grådig en og tygger ikke noget, hvilket ikke hjælper. Jeg håber, det vil fungere for din hund.
Jessica
2 beskeder
jessica
Jeg glemte at præcisere, at jeg tog de samme, men for hvalp (puppy)
FRANOISE
6 beskeder
franoise
Er disse kroketter lavet med ingredienser fra Frankrig?
angéline
1 beskeder
angéline
god aften de kommer fra EU
Maxime
1 beskeder
maxime
Hej, jeg har et hurtigt spørgsmål: hvilken slags hundefoder vil du anbefale til min hund, da den ofte har luft i maven, selvom vi bruger Dsl Optimus uden korn. Tak for din hjælp.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du kan prøve at give ham OPTIMUS DIGESTION foder, som er mere fordøjeligt: kødindholdet er lavere, og tilstedeværelsen af ris sikrer en bedre fordøjelse. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet.
LAURENT
1 beskeder
laurent
Hej! Hvornår vil foderpiller være tilgængelige igen?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Disse kroketter vil være tilgængelige igen i begyndelsen af næste uge. Opskriften er blevet forbedret for bedre kvalitet og fordøjelighed. Med venlig hilsen, L'équipe Zoomalia
Emeline
1 beskeder
emeline
Hej, kan du fortælle mig, hvor lang tid det tager, før du modtager de low grain fordøjelsesvenlige kroketter? Med venlig hilsen
Alexandra
1 beskeder
alexandra
Kan du fortælle mig, hvornår I får disse foderkort igen? Bliver der en ny formel, er det ikke rigtigt?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, vi modtager dem fra den anden uge i februar. Indtil de kommer tilbage, kan du nyde en rabat på -10% på Optimus voksen classic 12 kg samt på Optimus voksen uden korn 12 kg med koden OPTI10.
Venlig hilsen, Zoomalia-teamet
cedric
2 beskeder
cedric
Vil du modtage optimus fordøjelse?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette produkt vil være tilgængeligt i løbet af næste uge. Med venlig hilsen, L'equipe Zoomalia
cedric
2 beskeder
cedric
Hej, kan du fortælle mig, om I vil modtage denne type foder i de kommende dage eller uger. Med venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette produkt er i øjeblikket i gang med at blive genopfyldt, og det vil være tilgængeligt igen om otte dage. Med venlig hilsen, Teamet Zoomalia
Edwige
1 beskeder
edwige
Med hensyn til mig er der ingen problemer med disse kroketter, men to hunde, en malinois og en hollandsk hyrde, elsker dem

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre