Spørgsmål, produktdiskussioner ORIJEN Fit & Trim Kornfri til voksne hunde med overvægt
4 svar
5 beskeder
dominique
Jeg kan se, at for en hund på 20 kg ville dosen være 180 g/dag. I øjeblikket giver jeg 300 g fra en anden serie. Jeg tvivler ikke på, at de 180 g giver alle de nødvendige næringsstoffer, men jeg frygter, at min hund sluger sin portion på 3 sekunder og ikke har en mæthedsfornemmelse. Hvad er din mening? Tak.
2 beskeder
patricia
Disse kroketter er fedtfattige, jeg tror ikke, at du skal give meget mindre end hvad din hund var vant til, da de analyserede komponenter for en lige vægt er mindre, så for min tæve, har jeg reduceret med 50 g, ellers nås den nødvendige dosis protein ikke.
2 beskeder
josiane
Hej, Dominique Ja, hvis din hund vejer 20 kg, anbefales det 180 gr / dag. Mit råd er at starte med 200 gr dagligt og tilsætte rå courgette i skålen for at øge dens vandindhold, hvilket giver en mæthedsfornemmelse. Veje den regelmæssigt. Og hvis vægttabet er tilstrækkeligt, tilsæt 50 gr dagligt for vedligeholdelse. Hav en god dag
1 beskeder
julie
Hej, er det muligt at vide, hvor meget tørfoder jeg skal give min overvægtige chihuahua dagligt? Han vejer 3,700 kg og skal nå vægten af 3 kg. Tak.
3 beskeder
michele
Hej, kan du fortælle mig, hvor mange kroketter jeg skal give til min chihuahua, der skal tabe 700 g for at nå 2 kg 800? Tak til dig. Michèle