Spørgsmål, produktdiskussioner ORIJEN Original Kornfri til hund og hvalp

90% kunder

anbefaler dette produkt

60 svar
Laetitia
2 beskeder
laetitia
Hej. Jeg har en voksen hund og en hvalp. Skal jeg give dem den samme mængde tørfoder? For den voksne hund er det 110 ml, og for hvalpe med hvalpefoder er det også 110 ml. Men er det den samme mængde, jeg skal give dem? Tak for jeres svar.
Marion
1 beskeder
marion
Hej, For hvalpe er der puppy (mindre foderpiller). Når det kommer til mængder, har jeg altid fulgt opdrætterens råd om: 2 måltider/dag (morgen og aften), 30 minutter hver gang. For mængder, se producentens anbefalinger og tilpas afhængig af årstid og hundens aktivitetsniveau (sporty, rolig..)
Laurent
1 beskeder
laurent
Min hund er 18 måneder gammel og har altid fået Orijen original, jeg har lige købt en ny pakke, og i den seneste uge har jeg ikke observeret nogen problemer med diarré.
gwenael
2 beskeder
gwenael
Hej, er dette foder egnet til en drægtig tæve og senere til diegivning
Maud
1 beskeder
maud
når tørfoder er nærende og korrekt i sammensætning, er det unødvendigt at købe specielle, da det er markedsføring. Jeg har beskæftiget mig med disse spørgsmål i årevis, og jeg vælger de bedste eller de mindst dårlige; det handler om at vide hvilke!
Jocelyne
1 beskeder
jocelyne
Jeg har valgt disse foderpiller, fordi mine hunde er ret gamle, og det er de reneste foderpiller, jeg har fundet igennem årene. De er sunde, ganske vist lidt dyrere, men de er af god kvalitet. Jeg er heldig, da mine to hunde, bortset fra at de er steriliserede, aldrig har været syge, og de er henholdsvis 10 og 13 år gamle.
3542396@rgpd.fr
2 beskeder
Hej, Din hun skal være i ORIJEN Puppy fra sin femte drægtighedsuge, så faktisk lige så snart drægtigheden er bekræftet, indtil den fulde amning er slut. Husk: Under drægtigheden skal hendes ration øges gradvist, da hun spiser for sig selv og hvalpene. Maden skal være den samme som den, der gives til hvalpene.
JEAN PAUL
1 beskeder
jean paul
Disse kroketter er helt passende for en tæve under drægtighed og senere under diegivning. Men for hvalpe er det bedre at vælge ORIJEN DRY PUPPY large til hvalpe af store racer eller ORIJEN PUPPY til andre størrelser. Med venlig hilsen.
François
1 beskeder
françois
Desværre kan jeg ikke besvare dit spørgsmål, da min Jack Russell Parson hunhund er steriliseret. Men sammenlignet med andre hundefoder, elsker hun dem, en person, jeg har anbefalet dem til, mener, at hendes hund af samme race har mere energi og vitalitet. Vi giver dem til dem med en spiseskefuld laksolie.
AMINA
1 beskeder
amina
Min hund, en fransk bulldog på 6 måneder, er lige blevet steriliseret, og hidtil har jeg givet hende Orijen Puppy. Dyrlægen anbefaler, at jeg skifter til foder til steriliserede hunde, kan du vejlede mig om hvilken serie jeg skal vælge hos Orijen?
Venlig hilsen
Amina
Marion
1 beskeder
marion
Pas på dette websted og andre, er leveringen med DPD og Chronopost ikke anbefalet ... Især hvis du har travlt for din hund.
Nathalie veng
1 beskeder
nathalie veng
Hej, 6 måneder virker for tidligt til at skifte til steriliseret hundefoder. Indtil 12 måneder skal de stadig have hvalpefoder, da det er mere nærende, og hvalpene har brug for meget næringstilførsel. For tidlig skift til steriliseret foder er ikke godt for deres vækst. Jeg råder dig til at fortsætte med Orijen Puppy indtil de er 12 måneder, og derefter skifte til Orijen Original. Hvis du finder ud af, at hun er lidt for stor, kan du reducere portionerne med 15-20%, og senere, hvis hun virkelig er overvægtig, kan du skifte til Orijen Fit and Trim.
DOMINIQUE
2 beskeder
dominique
Hej, min hund, border collie, steriliseret, 14 måneder, fodret med Orijen original, har ikke taget et gram på. Jeg giver hende den samme daglige dosis, som anbefales i forhold til hendes aktivitet (se bagsiden af pakken), og jeg holder øje med hendes vægt fra tid til anden. Det er vigtigt at huske, at hver hund er forskellig, ligesom os. Hvis forholdet mellem aktivitet og fodring er afbalanceret, vil der ikke være nogen vægtforøgelse.
ROMY
2 beskeder
romy
Hej, min bretonske spaniel tæve bliver 5 år og er steriliseret. Fodder til steriliserede hunde er kun marketing! Orijen Original hundefoder er fantastisk og har ingredienser af meget høj kvalitet. Sammensætningen er virkelig detaljeret og gennemsigtig, hvilket ikke er tilfældet for mange fodertyper desværre.
Estelle
1 beskeder
estelle
Hej, min hanhund og min hunhund, der er en bulldog-krydsning, er begge steriliserede, og jeg har altid givet dem Orijen Original. Variante som Puppy og steriliseret hos enhver mærke er rent marketing for at sælge dem dyrere. Orijen Original er meget værdsat af mine to vovser.
Nadine
1 beskeder
nadine
Jeg giver disse kroketter til min chihuahua, der er diabetiker.
DOMINIQUE
2 beskeder
dominique
Hej, hver hund er selvfølgelig forskellig. Med hensyn til min border collie, som er 14 måneder gammel og steriliseret, giver jeg hende den anbefalede daglige portion ifølge produktet, og hun tager ikke på et gram. Det er vigtigt at tage hensyn til, om hunden er aktiv eller ej.
Marie Christine
1 beskeder
marie christine
ORIJEN-tørfoder giver mig fuld tilfredshed... Jeg har 6 hunde af forskellige racer, alle steriliseret... Deres alder ligger mellem 7 og 14 år.... De elsker alle "orijen original"! Jeg anbefaler dette tørfoder, mine hunde gør også!
3542396@rgpd.fr
2 beskeder
Hej, din hund burde aldrig have været steriliseret så tidligt!! Selv hvis det er en lille hund, er væksten ikke færdig. Derfor skal hun fortsætte med hvalpefoder indtil alderen af 10 måneder og derefter skifte til voksenfoder. Foder til steriliserede hunde er fattige på næringsstoffer og derfor ikke tilstrækkelige til vækst. Allerede ved at sterilisere hende fratager du hende de hormoner, der er nødvendige for væksten... Sterilisation bør foretages efter den første løbetid. Jeg anbefaler at supplere med en udvendig tilsætning.
Peggy
1 beskeder
peggy
Jeg har en fransk bulldog, der blev steriliseret i en alder af 6 måneder. Hun har altid spist Orijen Six Fish, hun vejer 13 kg og er absolut perfekt. Du kan give hende dem uden problemer.
yolanda
3 beskeder
yolanda
Hej, jeg skal tage imod en dværg pinscher, vil størrelsen på croquetterne passe til den? Voksenvægt 5 kg Yolanda
Victoria
1 beskeder
victoria
Hej Yolanda, ja, disse småkager skulle passe til din lille hund, da jeg fodrer dem til alle mine, herunder en standard puddel og en lille mops, og de spiser dem alle meget godt.
Ludovic
1 beskeder
ludovic
Ja, i denne alder er det fint. Jeg har en hund på 11 måneder, og jeg har givet ham siden marts.
Karen
1 beskeder
karen
perfekt, vi er gået fra hvalp til 7 måneder - kun seniorer og overvægtige er ikke egnede, jeg ændrer smag efter hver pose er brugt for variation.
Natacha
3 beskeder
natacha
Hej, disse tørfoder er også beskrevet til hvalpe, men på pakken står der voksne hunde.... Er det OK for en ung hvalp på 10 måneder? Tak
Stephane
1 beskeder
stephane
Hej, Nej, det er kroketter til voksne hunde. Vælg Orijen speciel til hvalpe, eller vent til din hund er 12 måneder for at skifte til disse fantastiske kroketter :) God dag
Corinne
1 beskeder
corinne
Hej, jeg begyndte at give min lille hundehvalp disse kroketter, da hun var 4 måneder gammel, og justerede mængden efter vægt. Det var perfekt.
Aurelle
1 beskeder
aurelle
Hej, jeg måtte skifte min BC til Orijen Original allerede ved 8 måneders alderen. Puppy-versionerne svarede ikke længere til hendes behov. Dette er tydeligt angivet på pakken, hvor det baseret på hendes alder og vægt bliver påpeget, at man bør skifte kategori, hvis behovene for Puppy ikke længere er tilstrækkelige :)
Alexandre
1 beskeder
alexandre
Hej, jeg er ved at skifte til disse kroketter til min 7 måneder gamle hvalp, der vejer 30 kg. Han vil nemt veje omkring 40-45 kg, når han er voksen. Skal jeg forholde mig til den forventede vægt som voksen eller hans nuværende vægt? Tak for jeres svar!
agathe
3 beskeder
agathe
Hans nuværende vægt vil stige, når han tager på i vægt.
Delphine
1 beskeder
delphine
God aften, du skal stole på den nuværende vægt og øge i takt med vægtøgningen.
agathe
3 beskeder
agathe
Ja, det er det
VALERIE
1 beskeder
valerie
Hej, Er Orijen Original hundefoder egnet til en steriliseret tæve? Tak for dit svar
CHRISTINE
1 beskeder
christine
Jeg har to whippets, hvoraf den ene er en steriliseret tæve. Jeg har prøvet mange mærker af hundefoder, som ikke passede dem, men siden jeg begyndte at give dem Origène, er de vilde med det, og deres pels er blevet meget smukkere. Ingen problemer med en steriliseret hund. Godt nytår
Jacquelinel
1 beskeder
jacquelinel
Helt sikkert, jeg har en steriliseret border collie hun, der er 3 år gammel, og der har ikke været nogen problemer med hendes kroketter, så længe du vejer hendes daglige portion i forhold til hendes aktivitet og alder.
Denis
2 beskeder
denis
Hej. Ja... Jeg har 3 whippets, heraf en steriliseret tæve uden overvægt.... Orijen er for mig det bedste mærke af hundefoder på markedet. Med venlig hilsen
Fanny
1 beskeder
fanny
Hej, jeg har to beagler (hunde, der er tilbøjelige til overvægt). En han og en hun, begge steriliseret. Jeg har brugt Orijen hundefoder fra starten, og der har ikke været nogen problemer, deres vægt er perfekt!
eleonore
1 beskeder
eleonore
Hej Ja selvfølgelig, jeg har to steriliserede tæver, og jeg giver dem Orijen-foderpiller. Hvis din hund har tendens til at tage på, er der endda versionen fit and trim med lavt kalorieindhold.
Julie
2 beskeder
julie
Hej, jeg har en kastreret hund og har ingen problemer. Jeg fugter dem også.
Francoise
1 beskeder
francoise
Hej, min hund er steriliseret, og hun har disse kroketter. For mig er der ingen problemer.
Monia
2 beskeder
monia
Min hund er steriliseret, jeg synes endda, at hun er i meget bedre form og især ingen fordøjelsesproblemer! En genfødsel!
Vanessa
1 beskeder
vanessa
Hej, jeg bruger Orijen Fit and Trim til mine to kastrerede hundeVanessa
Christian
1 beskeder
christian
Hej, jeg har givet denne mad til min hund siden hun var 4 måneder gammel, og hun er nu 26. Steriliseret ved 8 måneder tog hun ikke på i vægt. (Blandet race på 13 kg - 170 gram om dagen fordelt på to måltider.) Min dyrlæge er altid overrasket over hendes livlighed, pels og silhuet. Jeg ville ikke ændre noget.
Julie
1 beskeder
julie
Hej, min steriliserede hund tager slet ikke på i vægt, og hun elsker det!
Yves
1 beskeder
yves
Intet problem, min 4 måneder gamle hund har spist den og er nu 28 måneder gammel, og hun nyder dem stadig uden vægtøgning, men under alle omstændigheder er hun grådig, så det er nødvendigt at kvantificere hendes mad.
Odile
1 beskeder
odile
Min hund (australsk hyrdehund) havde tendens til overvægt efter sin sterilisering og havde fordøjelsesproblemer (lugtende prutter). Siden hun skiftede til Orijen original for 3 år siden, er hendes vægtproblemer kun et minde, og hun fordøjer meget bedre! Hun er 6 år i dag og elsker sine kroketter.
christine
1 beskeder
christine
Hej, jeg har en ikke-steriliseret engelsk cocker. Han elsker Orijen hundefoder
Maryse
1 beskeder
maryse
Selvfølgelig kan vi give orijen original foder til steriliserede tæver; mine to er det også
Valérie
2 beskeder
valérie
Ja, uden problem.
Valérie
2 beskeder
valérie
Ja, uden problemer og meget bedre end det såkaldte foder til steriliserede hunde! Min hund er steriliseret og har ikke taget nogen vægt på. Jeg supplerer foderet med grøntsager (grønne bønner, gulerødder, linser, ærter...) og nogle gange semi-brune ris.
Nathalie
1 beskeder
nathalie
Ja, helt sikkert. Min hund er steriliseret, og siden han har fået disse kornfri foderpiller, har han tabt det "fedt", han begyndte at få omkring nakken/ryggen. Han er i topform og er ikke sulten.
Beatrice
1 beskeder
beatrice
Ja, de passer perfekt, og man behøver bare at sænke den anbefalede ration med 10 %. Min 4-årige hund blev steriliseret for 1 år siden, og vi har fulgt denne anbefaling fra dyrlægen. Disse kroketter er af fremragende kvalitet, og det ville have været en skam at skifte dem ud. Godt nytår
audrey
1 beskeder
audrey
TOP Granulat. Jeg har en steriliseret australsk hyrde, og han elsker dem. Hans pels er skinnende, han lugter ikke længere af hund og heller ikke fra munden. Han fik allerede kornfrit foder før, men siden han har spist Orijen, er der ikke mere lugt trods det dårlige vejr her. Jeg anbefaler det stærkt.
Sophie
1 beskeder
sophie
Ja uden problemer
anne-marie
3 beskeder
anne-marie
Ja, min lille cavalier king charles hund er steriliseret (men aktiv), og hun får denne tørfoder, som er af god kvalitet og letfordøjelig. Følg anvisningerne på pakken, og derefter kan du modulere ved at reducere lidt, hvis du ser, at din hund tager for meget på i vægt.
Samantha
1 beskeder
samantha
Hej, hvornår vil Orijen Adult hundefoder være tilgængeligt? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, 2,27 kg emballagen er på lager. De andre emballager er ved at blive genopfyldt og vil være tilgængelige inden for en uge. Venlig hilsen, Zoomalia teamet

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre