Spørgsmål, produktdiskussioner ORIJEN Six Fish Kornfri til voksen hund og hvalp

92% kunder

anbefaler dette produkt

17 svar
Sophie
2 beskeder
sophie
Jeg vil gerne vide, om det er små tørfoderstykker,... i størrelse... min Cavalier King Charles spaniel kan ikke lide store tørfoderstykker
Carole
1 beskeder
carole
Hej, stykkerne er små, ca. 14 mm.
Sophie
1 beskeder
sophie
Hej, jeg har to Akitas, en voksen, som bliver 2 år om 1 måned, og en hvalp på 8 måneder. Mængden pr. dag til den voksne passer med det, jeg giver, men hvalpen... skal jeg kun give 160g/dag? Er det ikke for lidt??? På forhånd tak
ERIC
1 beskeder
eric
Hej, For mig er dette foder til voksne hunde og ikke til hvalpe? Jeg tror, det er nødvendigt at tage PUPPY, men det skal kontrolleres. Med venlig hilsen
karina
1 beskeder
karina
Hej, Jeg tror, at det ideelle er Orijen hvalpefoder. Det skal prøves, fordi det afhænger af flere ting. Hvis din hund er meget aktiv...eller hvis den er meget rolig - ikke bruger en masse energi. Du giver 180g og kontrollerer, om den ikke taber sig eller tager på, og så ved du, hvordan du skal dosere mængden af foder.
Johanna
2 beskeder
johanna
Hej, jeg vil byde velkommen til en standard bully, og det står skrevet, at Orijen-serien er lige så god for både hunde og hvalpe, så jeg ville vide, om det var sandt, fordi det ville spare mig for at skulle bruge Puppy-serien? Tak på forhånd
Sarah
1 beskeder
sarah
Hej, ja for en bully kan du tage de normale, da puppy bare er mindre, men en bully har en god kæbe, så der er intet problem.
MARTINEL
1 beskeder
martinel
Hej, er disse kroketter i mini størrelse til min lille voksne hund? Tak.
Dan
2 beskeder
dan
Hej, min Boubou (58 kg) er død; jeg har halvdelen af en 11 kg pose tilbage, og det er 2 mere eller mindre vilde katte, der spiser dem; så jeg tror, det kan passe til en lille hund (kroketterne har størrelsen af en god kikærte, lidt flad).
Nathalie
2 beskeder
nathalie
De er ikke mini/mini, men ikke rigtig tykke.
Maeva
1 beskeder
maeva
Hej, Min hund har hudproblemer, store irritationer, tror du, at dette produkt kan passe bedre end den originale pakke? For jeg leder især efter et tilskud af Omega 3 i dens kost. Hvis ikke, hvilken pakke ville være bedre egnet til denne type problem? Tak på forhånd, Med venlig hilsen.
Pauline
1 beskeder
pauline
Hej, vi har netop skiftet til et andet foder på grund af irritation og eksem hos vores hund på halvandet år. Vi valgte Orijen Six Fish, og siden da har der ikke været problemer, og pelsen er blevet meget skinnende! Jeg anbefaler det.
Claudine
1 beskeder
claudine
Min hund kløede sig også for ofte, hvilket beviser, at hun havde hudproblemer. Siden jeg fulgte rådet fra en osteopat, som anbefalede mærket Orijen, giver jeg hende Six Fish og Tundra, og hun har det meget godt. Originalen vil jeg ikke tage, for den indeholder kylling, og generelt er det et allergen...
Nathalie
2 beskeder
nathalie
For hudproblemer er det mirakuløst. Min hund (Golden Retriever) har ichthyose, som ikke kan helbredes. Hun havde mange skæl og sort hud visse steder. Siden jeg begyndte at give hende Orijen "six fishes", er huden normal, der er ikke længere skæl, og hun har en smuk pels. Jeg anbefaler det 100 %. Det tager et par uger at se de første fremskridt og et par måneder, før symptomerne helt forsvinder.
florence
1 beskeder
florence
god aften til dig, hvornår forventer du at få flere Orijen six fish kroketter .På forhånd tak, hr. orgé
Mireille
1 beskeder
mireille
Hej, har du den i 13 kg
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Ja, det er tilgængeligt. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre