Spørgsmål, produktdiskussioner OWNAT Just Grain Free Sterilized uden korn med kylling til steriliseret kat
93% kunder
anbefaler dette produkt
13 svar
1 beskeder
quentin
Hej, Hver gang jeg nærmer mig slutningen af posen, kaster en af mine to katte regelmæssigt op. Oplever du også det? Posen på 8 kg varer i 2 måneder. Jeg opbevarer den i en lukket beholder.
1 beskeder
frédéric
Hej, er foderpillerne egnede til at håndtere lugtende afføring problemer? I øjeblikket bruger jeg foder baseret udelukkende på frisk kylling (26%) og uden korn. Her er kødet frysetørret?

2 beskeder
séverine
Hej, min Maine Coon-kat på 7 måneder er lige blevet steriliseret. Jeg skal give hende juniorfoder til steriliserede katte. Kan Ownat Just Grain Free Sterilized tørfoder uden korn med kylling til steriliserede katte være egnet? Hun vejer 4,2 kg. Jeg er meget knyttet til dette mærke, men jeg kan ikke finde denne egenskab. Tak for din hjælp.
5 beskeder
valérie
Hej Sèverine, Angående produktkarakteristika for Ownat steriliseret kyllingekornfri kattefoder, er det angivet, at det er fra et år. Denne information er ikke gengivet på pakken. Men jeg tror, at der findes en version til killinger.
1 beskeder
lise
Hej, ja, du kan give det til hende. Det er hvad jeg gav til min lille kat, så snart hun blev steriliseret, og min dyrlæge bekræftede mit valg. Overgangen fra killingefoder til dette gik meget godt for min kat. God appetit til din kat.

13 beskeder
tiffanie
Hej, Personligt har jeg aldrig set foder til steriliserede killinger...
1 beskeder
laurence
Hej Séverine, Jeg har altid givet denne foder til mine 3 steriliserede katte - killing eller voksen - Hav en god dag

2 beskeder
séverine
Tak for dine svar. Med venlig hilsen
1 beskeder
romain
Hej, Du har mobilappen Wouaf Miaou, som er meget god. Disse foderkugler er opført der med hele sammensætningen og den tildelte bedømmelse, som er fremragende.
1 beskeder
anne
Hej Romain_C, Uanset om det er noteret eller ej, er lugten ved udgangen uudholdelig i lejligheden, og det var allerede derfor, jeg havde skiftet foder. Med disse er det 10 gange værre, og lugten bliver hængende. Tak for informationen om applikationen.