OWNAT prime kornfri foder
1 svar
2 beskeder
julien
Jeg skriver denne besked for at få en afklaring om OWNAT PRIME Grain Free-foderet. Det er nævnt i beskrivelsen på ZOOMALIA's hjemmeside, at denne foder er tilberedt langsomt og ved lav temperatur. Men efter at have gennemgået producentens hjemmeside, forstår jeg det ikke sådan. Det ser ud til, at blandt de forskellige serier, OWNAT tilbyder, er det kun ’ULTRA’-serien, der er omfattet af denne fremstillingsmetode, ikke serierne ’JUST Grain Free’ og ’PRIME Grain Free’. Desuden, når man kigger nærmere på det, er deres 'slow cooking process’ logo (som forestiller en gryde fyldt med grøntsager), der indikerer en langsom tilberedning ved lav temperatur, kun anvendt på emballagen til foderet fra ’ULTRA’-serien. Har jeg misforstået OWNAT's hjemmeside, eller er der en fejl i beskrivelsen på jeres hjemmeside? Tak for præciseringen.
44 beskeder
sophie
Kære Fru,Der har desværre sneget sig en fejl ind i vores beskrivelser, og vi vil opdatere dette med det samme. Tak for din feedback.Hav en rigtig god dag.Med venlig hilsenSophie, Zoomalia