Spørgsmål, produktdiskussioner

8 svar
Ingrid
1 beskeder
ingrid
For en hanhund, bichon maltais, med en taljemål på 44 cm, hvilken størrelse skal jeg tage? Jeg ser, at der ikke er nogen størrelse M eller S, hvorfor? Tak
Céline
2 beskeder
céline
Hej, jeg har et spørgsmål: Vil I få denne artikel på lager i størrelse S til min lille Yorkshire? Tak for jeres forståelse.
Mireille
4 beskeder
mireille
Jeg har 2 miss, der har en taljeomkreds på 41 cm. Skal jeg tage S eller M? Er bleerne store eller små i størrelsen? Tak
Alain
2 beskeder
alain
Jeg vælger hellere størrelse M, ellers er disse bleer meget praktiske
Julie
1 beskeder
julie
Hej, ved hvilken temperatur skal tøjvask ske?
Alain
2 beskeder
alain
Op til 60 grader med forvask og en smule blegemiddel, hvis bleer er meget snavsede
valerie
1 beskeder
valerie
hej, passer disse bleer til en hanhund?
Laurence
3 beskeder
laurence
Hej, jeg brugte dem til min kvindelige hund. Med den rigtige størrelse, tror jeg det er muligt. Velcro er praktisk til at justere bleen på hunden.
CHLOE
1 beskeder
chloe
Produktet bruges mere til hunner. Det afhænger helt af, hvad du vil gøre med det.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre