Spørgsmål, produktdiskussioner Pet Pig Muesli Country's Best Foder til vietnamesiske grise og miniaturegrise
100% kunder
anbefaler dette produkt
11 svar

1 beskeder
alain
Hej, Müsli er ikke tilgængelige på siden, men de er uundværlige for Mady. Vil I snart få dem på lager? Det er presserende. Venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Kære, Vi har vanskeligheder med at få leveret dette produkt fra vores leverandør. Det er i øjeblikket bestilt, og vi forventer at modtage det snarest. Vi er desværre ikke i stand til at give jer en dato for, hvornår det vil være på lager igen. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
1 beskeder
paul
Hej, Müslierne er ikke tilgængelige på hjemmesiden, men de er uundværlige for min bobby. Kommer I til at få dem snart? Det er presserende mvh Paul
11381 beskeder
zoomalia
Hej, En taske er i øjeblikket på lager. En genopfyldning er i øjeblikket i gang, yderligere mængder vil være tilgængelige om cirka fjorten dage. Med venlig hilsen, Teamet Zoomalia
1 beskeder
lysiane
Fortsat udsolgt og har været det i en uge, mine lagre er tomme, hvornår kommer der nye forsyninger? Har brug for det hurtigt!!!!
1 beskeder
delphine
Hej, produktet er igen ikke tilgængeligt, vil I snart modtage flere (behov for hurtig levering :) )Tak for jeres svar.
1 beskeder
stephane
Hej, jeg har lige bemærket, at produktet pet pig müsli til minigrise og vietnamesiske grise ikke er tilgængeligt længere. Vil I få det på lager igen, eller er det fjernet permanent? Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne vare er i øjeblikket bestilt fra vores leverandør. Vores næste genopfyldning er planlagt til slutningen af juni. Hvis denne vare leveres til os, vil den fremstå som "på lager" på vores hjemmeside.
Venlig hilsen, Zoomalia holdet
Venlig hilsen, Zoomalia holdet
1 beskeder
jeremy
Hej, skal jeg blande muesli til kælegrise med vand? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Der er ikke behov for at tilføje vand til denne mad. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet