Spørgsmål, produktdiskussioner Plastikdør til hundehus med gavl til hund

93% kunder

anbefaler dette produkt

11 svar
Arian
1 beskeder
arian
Hej, jeg vil gerne vide, hvilken niche dør der ville være passende for niche FALCO. Jeg har set, at for hoveddøren er ref. 31194 passende, men den er udsolgt. Ved du, hvornår den vil være tilgængelig igen? Og med hensyn til den sekundære dør, hvilken plastikdør vil være passende? Kan du give mig referencen. Med venlig hilsen.
Olivia
3 beskeder
olivia
Hej, Er døren egnet til Zolia CLEO-kennel (størrelse L)? Hvis ja, hvilken størrelse skal jeg bestille? Tak for din svar
Marie-Pierre
1 beskeder
marie-pierre
Hej, jeg vil gerne bestille ZOLIA Black Cléo kennelen i størrelse XL - Ref. 166952 til min labrador, kunne denne plastikdør passe? Tak. Med venlig hilsen
Natacha
1 beskeder
natacha
Det er meget lille, det er for meget små nicher
Matthias
1 beskeder
matthias
Hej. Jeg har købt denne dør til ZOLIA Black Cléo niche i størrelse L, og den passer perfekt. Dog vil den være for lille til størrelse XL. Desuden vær opmærksom på de medfølgende skruer, som er for store; enten skal du bruge mindre skruer, eller du skruer dem ikke helt i for at undgå, at de gennemborer træet. Endelig, husk at montere døren før taget, da det er mere praktisk.
BERNY
1 beskeder
berny
Godaften, jeg har bestilt en hundehus til den tyske hyrde FALCO, kan man tilpasse en plastdør til det? Er målene korrekte for dette hus? TAK OG GOD AFTEN
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du kan bruge referencen 31194 til hoveddøren til Falco-området. Venlig hilsen, Zoomalia teamet
LESLIE
1 beskeder
leslie
Hej, det ser ud til, at jeg for min niche skal bruge døren REF 31193, men den er ikke tilgængelig. Er genopfyldning hurtig? Hvis ikke, vil det så fungere, hvis jeg tager ref 31192? Eller hvad med 31194 og skærer plastikken til? Jeg er oppe i højderne, kulden kommer snart... Tak på forhånd. Med venlig hilsen
cindy
1 beskeder
cindy
Jeg vil gerne vide, hvilken type dør jeg skal vælge til min flade tag niche Toutou størrelse S til min cocker? Med venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej,

Vi anbefaler denne reference: 31191 Plastikdør til hundehus # 29504, 24 × 36 cm, da døren til hundehuset med fladt tag måler 25 x 34 cm.

Venlig hilsen,
Zoomalia-teamet
SANDRINE
2 beskeder
sandrine
tilpasser sig til natureniche?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Faktisk passer denne artikel til en niche Natura. Med venlig hilsen, Zoomalia Teamet

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre