Spørgsmål, produktdiskussioner Huile de saumon premium QUALITY SENS

87% kunder

anbefaler dette produkt

76 svar
Aliciane
2 beskeder
aliciane
Hej, jeg har læst, at den bedste olie udvindes ved koldpresning. Jeg ser ingen oplysninger om udvindingsprocessen. Kan du venligst oplyse mig? Tak, venlig hilsen,
Lydia
1 beskeder
lydia
Hej, der står ikke noget på flasken. Kun 100% lakseolie. Undskyld, at jeg ikke kan svare dig. Med venlig hilsen.
Lisa
17 beskeder
lisa
Hej, denne lakseolie er ikke resultatet af en koldpresning, den er således opnået efter tilberedning og kompression af fiskekødet - fileteringsproces.
Michelle
1 beskeder
michelle
Kan ikke vurdere det, da jeg aldrig modtog!!! Bestilt med mine gavepoints, har aldrig modtaget dem, mega skuffet!!
sylvia
4 beskeder
sylvia
Hej, Laksolie har gjort min kats pels glansfuld, men der er ingen forbedring i hans dermatitis.
ALEXANDRA
3 beskeder
alexandra
For vores 11 og et halvt år gamle golden retriever, forhindrer lakseolien, at den slikker sig selv, indtil der opstår sår, der forårsager hot spots.
Maryse
2 beskeder
maryse
Jeg har givet det til min kat i 6 måneder (siden november 2024 altså) hver dag. Hendes pels er blevet meget blød, mens den var ru i årevis. Hun havde en enorm dermatit i 2023 og 2024 med kortison fra marts til november (så hos dyrlægen, sandsynligvis en fødevareallergi, selvom hun har spist Metabolic tørfoder i årevis, da hun var lidt overvægtig). I marts 2025 begyndte det igen, først en plet på ryggen på højre lår kun. Er det takket være olien? Det spredte sig ikke og forsvandt. Samtidig begyndte jeg at give hende lidt menneskemad 3/4 gange om ugen (hun elsker zucchini med hakkebøf, kylling, pølse). Jeg tror, at kombinationen af de to ting gør, at hun ikke har noget nu (jeg krydser fingre!), og hun har tabt sig lidt.
Maryse
2 beskeder
maryse
Jeg har givet min kat en lille halv teskefuld hver dag i 6 måneder (siden november 2024). Dens pels er blevet meget blød, hvor den tidligere havde været ru i årevis. Hun har haft en voldsom dermatitis i 2023 og 2024 og fik kortison fra marts til november (besøg hos dyrlægen, sandsynligvis en fødevaremæssig årsag trods Hills Metabolic foder, hun har fået i årevis på grund af lidt overvægt). I marts 2025 begyndte det igen, først med en plet på det højre side af ryggen. Er det takket være olien? Det bredte sig ikke, og det forsvandt. Samtidigt begyndte jeg at give hende menneskemad 3-4 gange om ugen (hun elsker courgetter med hakket kød, kylling eller pølse). Jeg antager, at kombinationen af de to gør, at hun ikke har noget længere (7-9-13!), og hun er blevet lidt tyndere. Denne daglige mængde olie gør hende derfor ikke tungere.
Tiffanie
13 beskeder
tiffanie
Hejsa, opdrætteren som solgte os vores samoyed anbefalede, at vi giver den en KUR med lakseolie TO GANGE om ÅRET. Jeg forestiller mig, at det ideelle ville være at give det i fældeperioderne, da den fælder to gange om året. Men jeg ville gerne vide, hvor længe man skal give det? For eksempel én gang dagligt i en måned? 2 eller 3 teskefulde, da dens ideelle vægt er 20 kg? Tak på forhånd til de venlige personer, der tager sig tid til at svare på mine spørgsmål!
Tamara
3 beskeder
tamara
Hej, vær opmærksom på, at lakseolie er meget godt for os firbenede dyr, men ikke hele tiden, da lakseolie trods alt er fedtet og derfor i længden kan være meget dårligt for vores firbenede dyr. Jeg anbefaler derfor at give det en eller to gange om ugen under fældeperioder og højst en gang om ugen resten af året. Jeg har givet lakseolie til min hvalp en gang om ugen i syv måneder, en teskefuld. Der er andre alternativer, hvis du vil, alle olier baseret på Omega3 er gode, men ikke hver dag. Når det er fældetid, bør du også sørge for at groom din hund og børste den godt hele året, især i fældeperioder.
VALERIE
1 beskeder
valerie
Hej, mine katte kunne slet ikke lide lakseolien til min store skuffelse
nicolas
1 beskeder
nicolas
Ligeledes for min Cavalier King Charles, når jeg lægger det på maden, er det endnu værre end almindeligt.
Benjamin
2 beskeder
benjamin
Hej, Det er det samme for mig. Endelig for dem, der ville have brug for det (ledproblemer), fordi de andre elsker det. Resultat? Umuligt at give...
michel
2 beskeder
michel
Jeg har aldrig modtaget laks olien 500 ml, som jeg har betalt for.... En meget utilfreds kunde, der simpelthen ikke kan klage på denne side.
Zoomalia
559 beskeder
zoomalia
Hej, Jeg har modtaget din kommentar og takker dig for den. For at vi kan finde en løsning på det problem du har oplevet, tøv ikke med at sende os din klage gennem din kundekonto under afsnittet "Kontakt os / Der mangler en artikel i min pakke". Når vi har modtaget din besked, vil vores klageservice vende tilbage til dig. Med venlig hilsen, Nathalie fra Zoomalia
aurelia
2 beskeder
aurelia
Min hund er en Yorkshire terrier, en meget lille og 8 måneder gammel. Skal jeg give hende laks olie? Jeg har læst i kommentarerne, at det kan være skadeligt for unge hunde, tak.
Philippe
3 beskeder
philippe
Hej, foruden laks olie, giver jeg min kat og hunde en let stråle olivenolie.
Renée
1 beskeder
renée
Jeg har endnu ikke nok perspektiv til at se resultater, jeg ved bare, at mine to små elskling er vilde med det .... Jeg blander det med tørfoder
Philippe
3 beskeder
philippe
Hej allesammen! Lakseolie er rig på omega 3 og 6. Min hund og min kat nyder det tilsyneladende. Der er lav risiko for ubalance i kosten.
Dominique/Michel
2 beskeder
dominique/michel
Hej, jeg giver mine katte en meget lille mængde på deres kornfri tørfoder, og de elsker det.
MAEVA
8 beskeder
maeva
Hej, skal man bruge dette produkt ved hvert måltid eller ej? Er det bedre at blande det i vandet eller i tørfoderet?
Nelly
1 beskeder
nelly
hej hver dag i tørfoder
Luna
1 beskeder
luna
God aften! For tørfoder hos os er det to gange om ugen med 2 spiseskefulde (doseringen er angivet på flasken afhængigt af din hunds vægt).
Marie Hélène
1 beskeder
marie hélène
Hej, jeg er klar over, at vores Cane Corso på 7 måneder kun spiser sine tørfoder, når vi hælder denne olie over dem. Hun vejer 27 kilo, så vi doserer omkring 18 ml om dagen. Er jeg forkert på den med mængden? Kan jeg give hende det hver dag hele året? Tak for jeres svar.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Mængden er tilpasset til din hund. Du kan give dette tilskud dagligt, det udgør ikke et problem for dit dyrs helbred. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
VALERIE
1 beskeder
valerie
Hej, Kan man give lakseolie til en killing? Tak for dit svar.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Lakseolie er et naturprodukt, som du kan give til en killing. Dog er det ikke nødvendigt, hvis den allerede har en afbalanceret killingefoder og ikke har nogen specifikke problemer. Du kan give det for at øge appetitten på deres tørfoder fra tid til anden, men vær forsigtig med ikke at overdosis. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Violette
27 beskeder
violette
Hej. Jeg har læst, at lakseolie kan gives flere gange om ugen, men hvilken mængde ad gangen? Kan den gives selv til en lidt "rund" kat, der spiser kroketter med lavt fedtindhold? Tak!
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Lakseolie kan gives enten hele året som vedligeholdelse 2 til 3 gange om ugen, eller som en regelmæssig kur flere gange om året (for eksempel ved årstidsskifte). Mængderne, der skal gives, er angivet på flasken og varierer afhængigt af dyrets vægt. Lakseolie feder ikke, så længe mængderne er tilpasset til dyret. Den er rig på essentielle fedtsyrer, som ikke vil blive lagret, men omdannet for at styrke immunforsvaret, forskønne pelsen osv... Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
laurent
1 beskeder
laurent
Hej, for at opbevare lakseolie korrekt, skal den placeres et køligt og mørkt sted, helst i køleskabet, når den er åbnet. Du bør også sikre dig, at låget er tæt forseglet efter hver brug for at undgå, at olien bliver harsk. Holdbarheden afhænger af produktet, men generelt kan åbnet lakseolie holde mellem 2 til 3 måneder i køleskabet. Det er altid bedst at følge anvisningerne på produktets emballage for specifikke anbefalinger.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det ideelle er at opbevare den i et skab væk fra lys. Den kan bevares indtil den angivne sidste holdbarhedsdato. Med venlig hilsen, Zoomalias team
manon
2 beskeder
manon
Hej. Er dette produkt egnet til en fransk bulldog? Min er nemlig følsom.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, dette produkt burde være passende, men vi kan dog ikke garantere, hvordan hver hund vil reagere på brugen af dette produkt. Faktisk er hver hund forskellig og reagerer forskelligt på plejeprodukter. Med venlig hilsen Team Zoomalia
malika
3 beskeder
malika
Det er olie, det holder sig i lang tid, hvis du opbevarer det tørt. Det er vigtigt at lukke flasken godt.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre