Spørgsmål, produktdiskussioner PRO PLAN Large Robust Puppy Sensitive Digestion lam
5 svar
2 beskeder
céline
Hej,Er disse kroketter i store robuste hvalpe sensitive fordøjelse velegnede til en golden retriever hvalp? Han er følsom i fordøjelseskanalen. Jeg overvejer dem til "store atletiske" men de findes ikke på jeres side til hvalpe...Jeg takker jer samt golden retriever ejere, der kunne dele deres erfaringer.

1 beskeder
lucie
Jeg har en Bouvier, men jeg tror, det ville gå, det er størrelsen på kroketterne, der er nogle få millimeter større end de andre, men hvis han har en sart mave, er det bedst tolereret med lam! Lam er det mest fordøjelige og mindst allergifremkaldende kød.
1 beskeder
ornellia
Proplan large robust puppy med lam er meget godt for en Golden Retriever i vækst. Lam er også letfordøjeligt for hunde, især for Golden Retrievere, der kan have svært ved at fordøje. Min 11 måneder gamle Golden Retriever spiser kun dette, og hun har ingen problemer med fordøjelsen. Min opdrætter anbefalede dem til mig, og jeg anbefaler dem videre.
1 beskeder
sabine
Hej, jeg bruger ProPlan Sensitive Digestion, fordi jeg har to labradorer, og de er følsomme med hensyn til deres maver. Det er de eneste foderpiller, som de tåler.
1 beskeder
jessica
Hej, Skal vi udføre en "normal" overgang med disse foderpiller, eller kan vi gøre det lidt hurtigere, som at skifte direkte til halv/halv med hans gamle foderpiller. Min hund, der er på kornfri foder, har haft fordøjelsesproblemer siden den første dag. Vi har allerede prøvet 3 forskellige (premium) mærker. Dette foder blev anbefalet af en dyrlæge.
1 beskeder
alexandra
Personligt for mine 2 hunde blandede jeg halvt-halvt direkte, og det går godt. Det afhænger helt af dit kæledyrs problem hvad angår tilpasning.