Spørgsmål, produktdiskussioner
11 svar
1 beskeder
laurine
Hej, er der en alarm til at advare katte om, at det er tid til at spise? Kan man netop bruge stemmeoptagelse til at kalde dem, eller er det kun når de spiser? Jeg har 2 katte, inklusiv en meget grådig med et ur i maven, og jeg ved, hun vil være klar før fodringstiden, min frygt er, at hun vil benytte anledningen til at spise min anden kats portion, som måske ikke er hurtig nok....Tak skal du have!
1 beskeder
manuela
Optagelsen starter under måltiderne simpelthen ☺️
1 beskeder
anthony
Så snart den første kroket falder, vil begge være på den, bare rolig. Jeg har også to katte, og der er intet problem på den front
1 beskeder
adeline
Hej, er distributøren garanteret, tak? Hvis ja, hvor længe? Tak.
93 beskeder
mathieu
Hej Adeline, Den lovpligtige garanti for dette produkt er 24 måneder. Du kan finde alle oplysninger i vores generelle brugsbetingelser: https://www.zoomalia.com/information/cguboutique/ Vi håber at have besvaret dit spørgsmål. Hav en god dag, Team Zoomalia
1 beskeder
sylvie
Hej, jeg kan ikke programmere det, hvad er forskellen mellem 12h og 60m? Jeg vil gerne have 6 måltider om dagen.
2 beskeder
ingrid
Hej. Er beholderen til kroketterne sikker? Min kat er meget kræsen og meget klog, og jeg vil ikke have, at den skal kunne få adgang til kroketterne. For eksempel har jeg været nødt til at sætte børnesikringer på skabene. Tak for jeres svar.
1 beskeder
athénaïs
Hej, der skal trykkes hårdt på en trykknap ovenpå beholderen. Der er kun plads til én finger, så jeg er ikke sikker på, at din kat kan klare det... men med deres opfindsomhed ved man aldrig ^^
1 beskeder
sylvie
Hej, ja. For at åbne kroketbeholderen, skal man trykke på en knap og samtidig løfte låget.
2 beskeder
maryse
Kan distributionen af foderpiller forlænges over flere dage? Jeg har 2 katte, der spiser på samme tid, og antallet af måltider er 3 om dagen, tak.
3 beskeder
marcelle
Hej ja, det er muligt indtil 6 måltider for de 2 katte