Spørgsmål, produktdiskussioner PROZYM Lameller til mundhygiejne hos hunde

92% kunder

anbefaler dette produkt

8 svar
Patricia
1 beskeder
patricia
Jeg har givet mine 2 Yorks Prozym S strimler i 15 år. Det renser tænderne, mindsker tandbelægninger, og giver frisk ånde. Det er en del af deres hygiejne, ligesom daglig børstning og pelsvask (shampoo til lang pels). Deres foder er tilpasset (Royal Canin York)
Annick
2 beskeder
annick
Jeg tager Prozym sticks, jeg foretrækker dem frem for skiverne, da de tager sig tid med sticksene
heloise
1 beskeder
heloise
Hello, er det muligt at få en større størrelse? Min hund vejer 22 kg, så størrelse M passer normalt, men kan hun spise størrelse L, fordi alt det som dette varer kun 10 sekunder for hende, jeg er ikke sikker på, at det rengør hendes tænder ordentligt på så kort tid ^^. Tak.
Denise
1 beskeder
denise
Hej, dette produkt blev anbefalet til mig af min dyrlæge. Da jeg stillede hende det samme spørgsmål, sagde hun nej. Jeg håber, at dette vil hjælpe dig med at træffe din beslutning.
Med venlig hilsen
Aurore
1 beskeder
aurore
Hej Jeg kunne godt lide den gamle formel fra Prozym, fordi min hund på 20 kg kunne tygge dem ordentligt i et par minutter, så de var relativt effektive. De har ændret dem, og de er værdiløse - på 2 sekunder er de spist, så for at få hendes tænder rene er jeg nødt til at børste dem selv i dette tempo... Jeg vil ikke købe dem igen med tanke på prisen og ineffektiviteten!!!!!!
CHARLOTTE
2 beskeder
charlotte
Hej,
Jeg vil gerne vide, hvor mange strimler der er i en æske, og om produktet er lige så effektivt som Prozym-pulveret.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det afhænger af den størrelse du vælger, vi har tilføjet denne information i produktbeskrivelsen. Venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre