Pseudo rabat...dækningsløse TILBUD
1 svar
1 beskeder
christophe
Hej. I dag har jeg købt et sæt bestående af to poser hundemad til min hund. Pris for sættet er 127€ og noget. Et sæt per ordre medfører en rabat på 4€ i forhold til den normale pris. Jeg forbereder mit køb. Til dette formål har jeg en HSE-værdikupon på 120€. Udstyret med min kode afslutter jeg bestillingen, og der... Kold bruser, jeg mangler 16,98 € at betale, efter at de 120 € fra min værdikupon er fratrukket. Så i sidste ende koster det mig mere, end det burde, da jeg kun har 99 cts i leveringsomkostninger. BEDRAG!!! Det er tyveri, hverken mere eller mindre. For dem, der ønsker at kontrollere, er ordren et sæt med to poser Royal Canin Breed Boxer Adult hundemad.
559 beskeder
zoomalia
Hej Christophe, Hvis du har brugt et gavekort til at betale for dine indkøb, er forsendelsesomkostningerne og yderligere betingelser ikke dækket af dette. Det er derfor forståeligt, at du har et restbeløb. Hvis du vil forstå, hvad de 16,98 € specifikt dækker over, opfordrer jeg dig til at kontakte vores kundeservice, så vi sammen kan gennemgå detaljerne i din ordre. Vi står til din rådighed for ethvert spørgsmål. Coralie fra Zoomalia