Spørgsmål, produktdiskussioner
7 svar
1 beskeder
sophie
God aften, de kroketter, der blev modtaget for 2 uger siden, er igen af normal størrelse, de tidligere var alle små, og de forinden var igen af normal størrelse.

1 beskeder
kathy
Hej, jeg har bemærket, at mellem de foderpiller, jeg bestilte i december 2021 og dem, jeg modtog i februar 2022, har størrelsen på foderpillerne ændret sig. Har I fået en ny leverandør? Lad mig vide, om det er det nye format, for ellers bliver jeg nødt til (igen) at skifte foderpiller... jeg havde fundet nogle, som min Nola var meget tilfreds med. Jeg ser frem til jeres svar, tak :)

4 beskeder
jerome
Godaften, dem jeg har købt er små, og min hund kan overhovedet ikke lide dem, så jeg vil give dem til en forening.
1 beskeder
celine
hej, jeg vil gerne vide, om det er store foderpiller, da min franske bulldog i øjeblikket spiser Royal Canin Sterilised i medium størrelse, og det fungerer godt for hende. Mindre bidder ignorerer hun, tak
2 beskeder
marie
Hej, det er runde kroketter i normal størrelse.
7 beskeder
claudine
Hej, kroketterne er 11 millimeter, lidt små til min altdeutsche schäferhund, men hun elsker dem
1 beskeder
nicolas
Hej. Kan du fortælle mig mængden af kulhydrater i dette foder? Jeg er blevet rådet til at vælge mad med lavt kulhydratindhold til en overvægtig labrador på 4 år. Tak.