[Question] Kan nogen af ​​jer identificere racen af ​​disse hunde ved synet.

Intet svar
Warren
1 beskeder
warren
Hej, først og fremmest, beklager jeg, hvis jeg ikke er det rette sted for at poste sådan et emne, i så fald beder jeg om at blive omdirigeret. Her går det, jeg vil gerne adoptere en schæferhund eller en belgisk malinois hvalp. Jeg har set en annonce med mange hvalpe (se vedhæftet billede), så jeg spurgte om deres race. De sagde, at deres mor var en schæferhund og faren en malinois, så det må være en blanding (schæferhund krydset med malinois), men jeg er meget dårlig til den slags ting. Jeg undersøgte lidt og fandt ud, at schæferhunde har dobbeltsidig pels med tætte hår, hvilket ikke ligner billedet. Så hvis nogen af jer har ekspertise og vil prøve at bekræfte hundens race fra billedet, ville det være meget venligt af jer. Billede: https://zupimages.net/viewer.php?id=23/17/t7uc.jpg For dem, der spekulerer, spørger jeg, fordi hvalpene er 150 €, hvilket forekommer mig meget billigt for denne type race.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre