Rabatten på 10 € ikke modtaget

Patricia
5 beskeder
patricia
Frue J, jeg blev kontaktet i dag, og blev oplyst om, at jeg ville modtage en kode for et problem, der er opstået i forbindelse med en rabat på 10 € på min bestilling i morgen. Jeg har ikke modtaget noget. Hvis jeg ikke har det i morgen, bestiller jeg på en anden hjemmeside, og sørg for at det virker denne gang.
Med venlig hilsen
Patricia
5 beskeder
patricia
Som jeg lige har skrevet, foreslår man mig en rabat på 10€ for min ordre i morgen, og jeg har ikke modtaget noget.
Zoomalia
559 beskeder
zoomalia
Kære Patricia,Jeg er ked af denne situation.Jeg opfordrer dig til at kontakte vores kundeservice, så vi kan undersøge din anmodning og se, hvilke løsninger der kan overvejes.Du er velkommen til at kontakte os.Coralie fra Zoomalia

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre