Spørgsmål, produktdiskussioner Imperméable Tarbes

93% kunder

anbefaler dette produkt

23 svar
Corinne
4 beskeder
corinne
Har den elastikker bagpå til at indsætte benene? Jeg leder efter uden. Med venlig hilsen
PASCALE
1 beskeder
pascale
Hello, Intet elastik bagpå, kejserinden er stabil og kræver ikke elastik. Dog er omgangen en elastik, men den kan ikke justeres. En kunde.
Corinne
4 beskeder
corinne
Hej, har den elastikker bagpå til at passe gennem benene? Jeg leder efter en uden.
Venlig hilsen
ISABELLE
1 beskeder
isabelle
Hej, Kan vi sætte en sele under denne regnfrakke, venligst? Har den en åbning på toppen? Tak
Jany
1 beskeder
jany
Jil er meget godt og jeg sætter selen udenpå regnfrakken, som er meget dækkende
gerard
1 beskeder
gerard
Hej, Nej, der er ingen åbning.
Aurélia
1 beskeder
aurélia
Nej, der er ikke noget hul, vi var nødt til at skære ryggen for at få selen igennem. (og vores malteser synes ikke, regnfrakken er meget behagelig, sandsynligvis for stiv)
Laurence
4 beskeder
laurence
Hej, jeg har købt denne model i størrelse L til min galga, men den er lidt kort. Tror du, at du vil tilbyde den i en større størrelse (70-75 cm)?
Venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne regnfrakke findes ikke i en større størrelse. Venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Camille
12 beskeder
camille
Hej, jeg er meget interesseret i at købe denne jakke, men jeg ved ikke, hvilken størrelse jeg skal tage til min labrador, der vejer 35 kilo.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej,

Vi anbefaler at måle din hunds ryg længde og sammenligne den med det mål, der er angivet på produktarket. Hvis du er i tvivl, bedes du oplyse din hunds livvidde og længde fra hals til hale.

Med venlig hilsen,

Sandy fra Zoomalia
sandy
1 beskeder
sandy
Hej, jeg har en Shetland, og jeg vil gerne vide, hvilken længde jeg skal tage, da jeg har målt den, og den måler fra toppen af ​​nakken til bunden af ​​halen ca. 58 cm, fordi den bevæger sig meget tak
elisabeth
1 beskeder
elisabeth
Hej, Vores Shih-Tzu vejer 7 kg og måler 28 cm i længden. Er størrelse XS den rigtige? Skal jeg vælge en større model? Tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Størrelse XS passer perfekt. Med venlig hilsen, Madeline fra Zoomalia
Isabelle
3 beskeder
isabelle
Hej, jeg har en hund, der er en blanding af labrador og golden, jeg frygter, at den største størrelse er for lille? Venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, denne type artikel anbefales primært til små hunde. Med venlig hilsen, Christelle fra Zoomalia
audrey
2 beskeder
audrey
Hej, Jeg vil gerne vide, om frakken går under hundens mave. Tak
Emmanuelle
1 beskeder
emmanuelle
Jeg vil gerne vide, hvilken størrelse jeg skal tage til min voksne shih tzu?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Størrelse XS skulle passe fint til ham. Med venlig hilsen, Teamet Zoomalia
christine
1 beskeder
christine
hej hvordan vælger jeg størrelsen min hund er ikke af en bestemt race (mellem puddel og briard) den vejer 12 kg og måler ca. 54 cm fra hals til hale
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Størrelsen L skulle passe. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre