Spørgsmål, produktdiskussioner Erstatnings anti-flugt halsbånd til ZOLIA GARDEN SECURITY 300

16 svar
MIREILLE
2 beskeder
mireille
Hej, jeg har bestilt 2 interne filtre AQUA-FLOW 50 - Flow 100L/H. Det første fungerer rigtig godt, men det andet larmer meget mere og vibrerer voldsomt. Ikke at forglemme, at dets flow er virkelig svagt. Ingen tilfælde af denne type er foreskrevet som en returgrund. Jeg betragter det som defekt, selvom det fungerer, men meget dårligt. Hvad skal jeg gøre for en ombytning? Kan du venligst svare hurtigt på grund af 14 dages frist... (pakken modtaget den 28. april) På forhånd tak for din hjælp!
Zoomalia
559 beskeder
zoomalia
Hej Mireille, jeg er Anaïs, og jeg noterer mig din klage. For at vi kan tage hånd om den opståede fejl med din vare og videregive klagen til leverandøren om nødvendigt, vil du da være i stand til at sende os din anmodning via din Zoomalia-kundekonto under "Kontakt os / Min vare virker ikke længere"? Ved modtagelse vil vi sørge for at komme i kontakt med dig igen. Venlig hilsen, Anaïs fra Zoomalia
Lionel
2 beskeder
lionel
Hej, Hvornår vil dette produkt være tilgængeligt igen? Tak for dit svar
Lionel
2 beskeder
lionel
Hej, dette produkt passer måske til en Jack Russell? Hvis ikke, hvilket produkt kunne så være passende? Tak for dit svar.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette produkt er ikke egnet til en Jack Russel. Vi anbefaler følgende reference, som er mere passende: https://www.zoomalia.com/animalerie/cloture-anti-fugue-petits-chiens-p-23744.html Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Geoffrey
1 beskeder
geoffrey
Hej, ville dette halsbånd passe til en yorkshire? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette system er ikke egnet til små hunde, da vægten af halsbåndet og den leverede kraft er for stor for dem. Med venlig hilsen Team Zoomalia
Celine
1 beskeder
celine
Hej, jeg ville gerne købe dette produkt, men findes der en kompatibel fjernbetjening til at aktivere det på afstand? På forhånd tak for dit svar.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Der er i øjeblikket ingen kompatibel fjernbetjening tilgængelig. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet
georges
5 beskeder
georges
Jeg vil gerne have mere garn, hvor kan jeg finde det? Tak
Fanny
1 beskeder
fanny
Hej, det er umuligt at bruge produktet. Uanset hvordan jeg justerer halsbåndet, bliver det ved med at bippe, og nu begynder enheden at blinke grønt! Der er ikke længere nogen måde at bruge det på, og der er intet problem med ledningen!
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi inviterer dig til at kontakte vores kundeservice og sende billeder, der illustrerer dit problem. Du kan sende en mail til [email protected] Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
Valerie
1 beskeder
valerie
Jeg har modtaget dette produkt for en uge siden, jeg har installeret alt korrekt, testene er positive, men min hund modtager ingen stimulation, kun bip, så det er helt ineffektivt! Hvad skal jeg gøre??? 80 euro smidt ud af vinduet??Tak for at svare mig.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Der er sandsynligvis et indstillingsproblem. Sørg for, at halsbåndet ikke er i testtilstand. Vi anbefaler, at du kontakter vores kundeservice, hvis problemet fortsætter. Venlig hilsen, Team Zoomalia

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre