Returnering af produkt

Intet svar
Sabrina
1 beskeder
sabrina
Bonjour, suite à une maladie de notre chienne due à l'alimentation (infection urinaire + cristaux), nous sommes dans l'obligation de renvoyer un sac de croquettes.Nous n'avons trouvé aucun numéro de téléphone pour expliquer notre problème. Nous avons imprimé le bon de retour mais les frais de retour sont à notre charge.N'y a-t-il pas moyen de laisser le carton non ouvert dans le magasin ZOOMALIA de Latresne (33) situé à côté de chez nous, plutôt que de payer des frais de transport exorbitants 26€ ? Nous avons récupérer ce colis au même magasin... Merci d'avance.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre