Spørgsmål, produktdiskussioner ROYAL CANIN Sterilised 37 til steriliseret voksen kat fra 1 til 7 år
98% kunder
anbefaler dette produkt
13 svar
1 beskeder
dilnur
Hej, Dette produkt vises i dag til en pris på 189,99 euro uanset valget. De andre produkter ser normale ud. Desuden, hvor er muligheden for betaling med gavekort? Fordi checkmuligheden ikke giver nogen boks, mens promo-kodemuligheden ser ud til at vise de interne promos på hjemmesiden. Derudover er dit kundeservicenummer helt ubrugeligt, da man selv ved opkald hele dagen ender med at blive lagt på med en automatisk besked, der gentager, at alle rådgivere er optaget. Kort sagt, en katastrofe denne side.
1 beskeder
frederic
Hej Jeg kan ikke finde tilbuddet via mail om pakken 10kG til 71.10 på royal canin féline sterilised 37
2 beskeder
natacha
Hej, tilbud kommer og går ... Af og til har I tilbud, der inkluderer en pakke med to sække på 10 kg (jeg tror om sommeren), det afhænger. Personligt tager jeg nu pakkerne på 4 kg til 3 katte. Det forbliver friskere over tid. Det koster mig mere, men det er ikke vigtigt. God mad forhindrer dyrlægeudgifter. Og så fortjener de det, vores katte...

5 beskeder
claudine
Hej, hvornår tror du, at du vil blive genopfyldt med steriliseret 37 i 10 kg +2 poser? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne reference er ved at blive genopfyldt, og den vil være tilgængelig igen om få dage. Venlig hilsen, Zoomalia Team
1 beskeder
jeanne
interessant forslag: 10kg + 2