Spørgsmål, produktdiskussioner Rygsæk til kat eller lille hund Zolia Dora
19 svar
2 beskeder
ana cristina
Hej, jeg vil gerne vide, om denne taske kan bæres foran og ikke bagpå, altså ikke på ryggen men i midten, jeg kan godt lide at have det på øje, man ved aldrig.
1 beskeder
marine
Hej, har tasken en indvendig fastgørelse til at fastgøre dyrets sele? Tak på forhånd for dit svar.
1 beskeder
marion
Ja! Der er en lille strop til selerne
1 beskeder
muriel
nej
1 beskeder
laureen
Ja!!!
1 beskeder
florence
Ja, helt sikkert
1 beskeder
perrine
Bonjour, er bunden af tasken stiv eller blød? Tak.
1 beskeder
lola
Bunden er stiv
1 beskeder
cinthia
Hvad er den maksimale vægt for en voksen kat, og er den tilstrækkelig stor? Tak.
2 beskeder
chloé
Hej, Min kat er en rød kat på 7 kg, ret stor. Han passer fint i tasken uden problemer, og der er stadig lidt plads tilbage.
1 beskeder
laëtitia
Hej, den maksimale vægt, som denne taske kan bære, er 10 kg. Min kat er 7 år gammel, vejer 6 kg, og denne taske passer meget fint til ham.

1 beskeder
nathalie
Tasken er bred og kan bære vægten af et lille dyr (kat eller lille hund) på mindst 10 kg. Tasken er meget stærk. Min kat er meget komfortabel indeni.
1 beskeder
julie
Hej, denne taske har en god størrelse til en kat på 4-5 kg, men jeg fraråder kraftigt at købe denne, du vil spilde dine penge, da den skærer i ryggen, når du har den på. Jeg købte denne taske og har aldrig kunnet bruge den. Derudover er returvilkårene utilfredsstillende, og jeg ville have tabt endnu mere penge på at sende den tilbage...
1 beskeder
aurelie
Vi købte den sidste år til vores hvalp. Det var perfekt. I dag er tasken for lille til vores hund (cavalier king charles 8kg). Intens brug i 1 uge med vandring uden problemer. God stand ved ankomst. Faktisk skal pladen placeres korrekt, så den ikke generer på ryggen. Men produktet er godkendt fra vores side.