Spørgsmål, produktdiskussioner Sable de Loire SCALARE
15 svar
1 beskeder
sylvie
Hej, jeg er overrasket over, at den angivne kornstørrelse er mellem 0,2 og 0,5 mm. Jeg havde købt dette sand og troede, det ville være fint nok til mine fisk. Men jeg har lige bemærket, at efter mere end 6 måneder i akvariet har corydoras ikke længere børster, og de dør en efter en. Valgte jeg det forkerte sand? Alligevel virkede beskrivelsen rigtig.
1 beskeder
pierre
Hej, jeg søger at bekræfte kornstørrelsen, som ser ud til ikke at være mellem 0,2 og 0,5 mm, men mellem 0,5 og 2 mm ifølge nogle kommentarer. Kan nogen bekræfte kornstørrelsen? Tak. OPD: Tak Yves, billedet bekræfter kornstørrelsen op til 2 mm. Det er alt for stort til det, jeg leder efter. Tak for billedet!
1 beskeder
cedrice
Bonjour, Pour moi il se situe je dirais entre 0.2 et 1 mm. Bien que le fournisseur doit en principe respecter la granulométrie, il se peut qu'il y ait des différences entre plusieurs lots.
4 beskeder
yves
jeg har taget et billede af produktet med en meter, op til dig at bedømme.
3 beskeder
nicolas
Ups, ja poser á 10 poser er lig med 26 kg brugt. Normalt er det nødvendigt med ca. 6 cm grus, altså længde x bredde x 6, hvilket i mit tilfælde er 100x40x6 eller 24 kg. Efterfølgende placeres mere bagved end foran, afhangigt af din dekoration.
4 beskeder
yves
måske JBL Sansibar? Man skal bruge rullet sand med korn uden kanter, altså runde, og med en ret fin kornstørrelse.
3 beskeder
nicolas
For min 240l som er 1 m lang og 40 cm bred, købte jeg 3 sække og brugte i sidste ende 2,5. Resultatet er flot, især med en sort baggrundsplakat på bagruden.
9 beskeder
nicolas
En pose af hvor meget? Tak Philippe
1 beskeder
magalie
HejJa, det gjorde jeg i vid udstrækning, jeg skyllede det før for at fjerne støvet
9 beskeder
nicolas
Hej, er denne taske tilstrækkelig til aquarium flex fluval 57 L? På forhånd tak.
472 beskeder
michel
hej ved at lægge cirka 5 cm i tykkelse, burde 10 kg posen være tilstrækkelig. Michel
7 beskeder
aline
Sækken er tilstrækkelig til akvariet fluval 57 liter, der er endda noget til overs, da du ikke skal bruge det hele. Et tip: hvis du har noget sand tilbage og har planter indendørs, kan du lægge det oven på pottemulden, så beskytter det mod fluer, der angriber eller trænger ind i mulden.
1 beskeder
emilie
Ja, men det skal fornyes ofte
2 beskeder
jérôme
Ja
1 beskeder
philippe
Jeg har et akvarium på 110 L, og en enkelt pose giver et lag på 6 cm.
1 beskeder
steven
Ja, her er det