Spørgsmål, produktdiskussioner Seresto Kat – Loppemichel og Flåt Collar til Katte

99% kunder

anbefaler dette produkt

17 svar
CATHERINE
1 beskeder
catherine
Hej, jeg har også købt et Seresto-halsbånd på en anden hjemmeside, da prisen var meget mere fordelagtig, men jeg var nødt til at tage det af min kat efter et stykke tid, da den også havde mange kløesår. Ingen fordel! Pipetterne har ikke rigtig nogen effekt.
Fabrice
1 beskeder
fabrice
Hvis det havde en meget mere fordelagtig pris, var det fordi det var en falsk vare, eller du har fået betydelige ekstra rabatter ved din første bestilling. Derudover skal man også finde det rigtige mellemrum for at fastgøre halskæden om halsen, ellers er der faktisk risiko for små skader.
ERWAN
1 beskeder
erwan
Hej, helt enig med dig! Det har vi desværre erfaring med! Et Seresto halsbånd bør ikke "lugte", ellers er det sandsynligvis æteriske olier, i bedste fald, og det er skadeligt for katte! For mit vedkommende har jeg indgivet en klage til Seresto og hos politiet.
Chantal
1 beskeder
chantal
Jeg købte to halsbånd, men desværre reagerede en af mine katte nogle dage senere med en alvorlig reaktion i nakken, mens min anden kat accepterede det godt og beholdt det hele sommeren
LOETITIA
1 beskeder
loetitia
Hej sidste år købte jeg halsbånd fra en anden side, som viste sig at være forfalskninger. Mine katte havde de samme symptomer, som du nævnte. (Kløe, skorper, lopper). Jeg købte nye halsbånd fra Zoomalia, og jeg har ikke haft problemet siden. Er du sikker på, at dine halsbånd er ægte?
Valérie
2 beskeder
valérie
Det har været 10 år siden, jeg har købt Seresto halsbånd og jeg har altid været tilfreds med deres effektivitet. I år har jeg som sædvanligt købt de 4 halsbånd til min bande. Lidt over en uge har de haft deres halsbånd på og mine katte klør sig konstant, de er fyldt med lopper! Har Bayer ændret formlen? Er lopperne blevet resistente over for Bayer halsbåndet? Er der andre, der oplever det samme problem som mig? Jeg føler, at lopperne har invaderet mit hjem. Har du nogle råd til mig, tak? På forhånd tak
Emilie
2 beskeder
emilie
Hej Valérie, Er du sikker på, at de har lopper? For mine to katte, som har været vant til Seresto i over 10 år, begyndte også at klø meget efter en uge. Jeg kiggede derfor nærmere og fandt ud af, at det ikke var lopper, men at det var halsbåndene, der havde brændt dem. Min hunkat havde ikke længere pels omkring halsen, hvor halsbåndet havde siddet, og det var purulent. Jeg fjernede derfor halsbåndene, desinficerede området i flere dage og påførte en helbredende creme. Siden jeg fjernede halsbåndene, klør de sig ikke længere. Jeg tror, at formlen er blevet ændret og er blevet meget kemisk for vores pelsklumper. Mit råd er at sikre, at de faktisk har lopper, og hvis ikke, så prøv at fjerne halsbåndene i en uge for at se, om der er en adfærdsændring.
Corinne
1 beskeder
corinne
Hej, jeg har altid været meget tilfreds med Seresto halsbånd til hunde og katte. I år har jeg købt et til min kat, og alligevel har den lopper... Jeg har fundet en, så jeg er sikker på, at det er det... Jeg er meget skuffet, tidligere fungerede disse meget dyre halsbånd godt...
Marion
1 beskeder
marion
Hej, samme observation... Det er otte år, jeg tager halsbåndene, og alt var perfekt. I år en katastrofe! Hunden, katten, infesteret. Og ingen tvivl, man ser lopperne gå rundt på de pelsede. Mine forældre og deres dyr, det samme. Der er noget, der har ændret sig. Måske kommer det fra lovgivningen? Halsbåndene er mere og mere forbudte, fordi de er skadelige. Men man betaler stadig den samme pris, og det virker ikke! Ærgerligt...
sinem
1 beskeder
sinem
God aften, skal dette halsbånd bæres i 8 måneder (det vil sige indtil dets maksimale effektivitetstid)? Og kan et halsbånd bruges to gange? Tak.
Laura
1 beskeder
laura
Hej, er dette halsbånd effektivt for en Maine Coon vægtende 8/9 kg?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette halsbånd vil være effektivt på din Maine Coon. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Marie-Noëlle
14 beskeder
marie-noëlle
Hej! Min kat har skorper, som jeg tror skyldes en allergi over for loppebid. Disse skorper er mere tørre end purulente, men kan jeg uden risiko sætte dette halsbånd på uden at forværre hendes skorper? Da hendes hud er sensitiv, er der risiko for produktets toksicitet på hendes hud, når jeg gerne vil slippe af med lopperne?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi fraråder at anvende et antiparasitisk produkt på et dyr, der har sår eller skorper. Det er først nødvendigt at konsultere en dyrlæge, som vil ordinere en passende behandling. Venlig hilsen, Zoomalia-teamet

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre