Spørgsmål, produktdiskussioner

47% kunder

anbefaler dette produkt

Udtalelse 3 3.0/513
23 svar
Nathalie
1 beskeder
nathalie
Hej, hvilken størrelse for en voksen Mops på 8-9 kg. Tak på forhånd.
Catherine
1 beskeder
catherine
Jeg tror, at størrelse S burde være tilstrækkelig. Jeg har personligt kun lært om produktet ved at gå til en dyrekiropraktor. Med venlig hilsen
Emmanuelle
2 beskeder
emmanuelle
Hej

Hvilken størrelse skal man vælge til en Kooikerhondje?

Tak på forhånd
Pierre
1 beskeder
pierre
Hvis dyrlægen ikke kan give den korrekte størrelse
Justine
1 beskeder
justine
Hej, hvad er størrelsen for en krydsningslabrador med bredde = 5,5 / længde = 8 cm. Og min anden hund, også en krydsningslabrador, længde = 8 / bredde = 6 cm? Med venlig hilsen
Gaëlle
1 beskeder
gaëlle
Hej, jeg bestilte en s-m til min kinesiske hvalp, jeg har ikke engang prøvet den, da den er så lille.. jeg vil sige, den er mere egnet til en chihuahua.
Elodie
1 beskeder
elodie
Hej, hvilken størrelse anbefaler du til min Braque d'Auvergne på 27 kg? Tak på forhånd.
ANICETTE
1 beskeder
anicette
hvilken størrelse for min cocker spaniel der har store poter på grund af pelsen, tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Størrelse S-M vil passe til en cocker spaniel. Med venlig hilsen, Zoomalia team
GERALDINE
1 beskeder
geraldine
Hej, Zoomalia havde anbefalet størrelse S-M til min cocker, det er virkelig, virkelig lille umuligt; jeg var nødt til at sende dem tilbage. Jeg har bestilt nogle andre, der blev solgt i sæt af 4, i størrelse L, og denne gang kunne ikke engang en kattes fod komme ind, så jeg måtte returnere dem igen for egen regning og har opgivet :( Pas på størrelserne!!!! meget dårlig dimensionering størrelsesguiderne svarer ikke til artiklerne
Frédéric
1 beskeder
frédéric
Hej. Endnu et spørgsmål om størrelse til mig og 2 hunde. En basset hound på 22 kg med sine store forben, lidt mindre bagpå, så sandsynligvis to forskellige par og også til min franske bulldog på 11 kg. Tak på forhånd for dine råd.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Størrelsen S-M for den franske bulldog og størrelsen M-L for Basset Hound.
Venlig hilsen,
Zoomalia teamet
Yamina
1 beskeder
yamina
Hvilken størrelse skal jeg vælge til min 12 måneder gamle franske bulldog?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, En størrelse SM skulle passe. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
biaut
5 beskeder
biaut
Hej, jeg vil gerne vide, om sokkerne sælges i par af 2 eller 4? Og hvilken størrelse ville passe til min Cavalier King Charles? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Goddag, Disse sokker sælges i sæt af to. En størrelse S - M burde passe. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
ANGELIQUE
1 beskeder
angelique
Hej, jeg har en bokser/cane corso tæve der vejer 50 kg. Hun lider af slidgigt, og vi har flisegulv. Hvis jeg tager størrelse L/XL, vil det så være passende? På forhånd tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Størrelse L/XL anbefales til hunde af typen Schæferhund. Denne størrelse burde derfor passe til din hund. Med venlig hilsen, Christelle fra Zoomalia
Carole
1 beskeder
carole
God aften, jeg har to chihuahuaer. Hvilken størrelse skal jeg tage? Jeg vil også gerne vide, om de er velegnede til udendørs brug i regnvejr? Tak.
Anne
5 beskeder
anne
Hej, er størrelsen L-XL passende for en meget stor hund, såsom en Komondor? Tak for dit svar.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre