Sporing af min ordre
5 svar
2 beskeder
jonathan
Jeg vil gerne vide, hvor min ordre er. Tak på forhånd.
2 beskeder
shirina
TRADUCTION Bonjour, jeg har lagt en ordre i går aftes, men jeg har ikke modtaget en bekræftelse på min ordre, selvom jeg har modtaget en bekræftelse fra ALMA for betalingen af ordren i 3 rater. Tak for dit svar
559 beskeder
zoomalia
Hej Jonathan, For at hjælpe dig bedst muligt, inviterer jeg dig til at kontakte os via formularerne, der er tilgængelige under fanen "Min konto", og derefter "Kundeservice". Tøv ikke med at stille andre spørgsmål. Jeg står til rådighed. Coralie fra Zoomalia
559 beskeder
zoomalia
Hej Shirina,Det er muligt, at din bestilling ikke er blevet bekræftet, hvis du ikke har modtaget en bekræftelse. Jeg opfordrer dig til at kontakte os via formularen tilgængelig under fanen "Min konto", derefter "Kundeservice", så vi kan tjekke dette for dig. Du er velkommen til at sende os yderligere oplysninger for at fremskynde eftersøgningen. Coralie fra Zoomalia
2 beskeder
shirina
Tak meget, det er bare, at jeg havde glemt, at tabletten ikke havde WiFi til at modtage e-mails, alt går godt, jeg har modtaget alt, venlig hilsen. Shirina
6 beskeder
coralie
Hej Shirina, Jeg er glad for at høre, at alting er løst, og at du har modtaget din ordre! Hvis du har yderligere spørgsmål, tøv ikke med at kontakte os. Vi ses snart, Coralie fra Zoomalia