Spørgsmål, produktdiskussioner SUREFLAP Stor elektronisk kattelem til stor kat eller lille hund

17 svar
Kathleen
1 beskeder
kathleen
Hej, jeg har allerede en hub og en stor kattelem, som jeg gerne vil udskifte. Vil min hub stadig fungere, hvis jeg køber denne kattelem? Kan jeg forbinde de to, eller er jeg tvunget til at købe "hele sættet", det vil sige den store kattelem + hubben? Tak
ALINE
1 beskeder
aline
Hej, jeg vil gerne installere denne kattelem på en glasdør, der har en elektrisk skodde, er det muligt? Selvfølgelig vil jeg bruge en adapter og kontakte en glarmester
Katia
1 beskeder
katia
God aften Min kattelem vil blive installeret på en glasdør, og jeg vil være i stand til at rulle min skodde helt ned... der er nok plads
Charlotte
1 beskeder
charlotte
Hej. Min er installeret på et vindue med en elektrisk skodde, og skodden passer lige akkurat, men den passer.
Martin
1 beskeder
martin
Det er muligt at installere denne kattelem på en metal dør. Der kan dog opstå interferens problemer med chippen. Det kan være nødvendigt med en adapter til en garageport.
Caroline
1 beskeder
caroline
Hej, jeg har bestilt denne kattelem i hvid, men mine rammer er grå. Er det muligt at male den med maling til plastik? Desuden vil installationen blive udført i termoruder af en professionel. Til sidst antager jeg, at jeg vil miste meget isoleringsevne. Har du nogen tilbagemeldinger om dette?
Marion
1 beskeder
marion
Hej, kan man programmere et udgangsforbud for kun én kat, men ikke for den anden? En bliver inde i huset, men den anden kan gå ud? Tak
Alain
1 beskeder
alain
Hej, jeg planlægger at købe Sureflap Stor Elektronisk Mikrochip Kattedør, men mine katte har ikke chips. Udover at købe medaljoner, ønskede jeg at vide, om kattedøren kan indstilles til deaktiveret tilstand (indgang og udgang uden chip) om dagen og indstille et udgangsforbud om natten uden at skulle foretage en ændring hver gang? Tak
Jean-Pierre
1 beskeder
jean-pierre
Hej, du kan downloade manualen. Ifølge kapitel 13 ser det ud til at være muligt. Med venlig hilsen. JPS
Marina
1 beskeder
marina
Hej Alain M, jeg har lige købt kattelemmen, så jeg kender ikke alle funktionerne, men hvis jeg ikke tager fejl, kan du få adgang uden nogen låsemekanismer ved at fjerne batterierne (det er det, jeg gør lige nu for at vænne min kat til den). Når du køber kattelemmen, følger der en medaljon med. Jeg ved ikke, om jeg har hjulpet dig meget. Med venlig hilsen
denis
1 beskeder
denis
Hej, jeg har købt denne elektroniske kattelem, bare for at forhindre en vildkat i at komme ind, som skræmte mine. Mine 3 katte er chippede, så de har ingen halsbånd, og kattelemmen fungerer hele tiden, jeg har ikke programmeret noget. Problemet er den lille lydbølge ved åbning, der skræmmer 2 af mine katte, men den tredje bruger den ganske godt.
Sophie
1 beskeder
sophie
Hej, Ja, du kan helt sikkert låse op for dagen, med risikoen for at andre katte kommer ind i dit hjem. Og du kan lukke for natten.
Marion
1 beskeder
marion
Ja, det er muligt at bruge det uden en medaljon. Men vær opmærksom på, at i udgangsudgangstilstand kan katten trække i døren med sine kløer indefra, hvis den er lidt snu som min, og ende med at komme ud. Så der er en stor ulempe ved denne kattedør af den grund.
Evelyne
1 beskeder
evelyne
Denne kattelem er velegnet til store katte; jeg har en der vejer 6,5 kg, men også en lille kat, der vejer under 3 kg. Vil hun have nok kraft til at skubbe klappen?
Edgard
1 beskeder
edgard
Vores kat vejer 3,5 kg og går uden problemer igennem kattelemmen (stor model), som ikke giver nogen modstand. Det eneste "problem" var at vænne hende til lyden af systemet, hvilket blev løst inden for to til tre uger. Siden da lever hun et liv med fri ind- og udgang uden at være fanget på den ene eller anden side og vente på, at vi vil åbne døren for hende.
Jessica
1 beskeder
jessica
Jeg har 2 killinger, en bror og en søster. Den lille vejer 2,6 kg, og hun kan åbne døren, fordi hun bruger sin pote, så jeg har ikke haft problemer, og hendes bror er mere robust.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre