Spørgsmål, produktdiskussioner

10 svar
peggy
1 beskeder
peggy
Ville denne hundehus være passende for en sibirisk husky?
Gérard
1 beskeder
gérard
Vores hund (sibirisk husky 27 kg) bruger den ikke; han ignorerer den, da han har adgang til husets kælder og ikke ser nogen nytte af den lige nu, undtagen terrassen, hvor han har fået afløb for sine tænder. Men jeg tror, at for en husky er det meget godt under de givne omstændigheder. Hundehuset har stået udenfor i næsten 2 år og er ikke blevet forringet. Den virker bare den rette størrelse til en større hund.
Marion
1 beskeder
marion
Hej, jeg har en malamute på 43 kg. Den passer meget godt indenfor.
Leslie
1 beskeder
leslie
Hej, kunne denne niche være egnet til min golden retriever på 45 kg? Han er ret stor for sin race. Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det er vigtigt at måle din hund for at sikre, at denne hundehus vil passe. Din hund skal kunne komme nemt ind og ud og også kunne vende sig i huset. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Caroline
1 beskeder
caroline
Hello, would this very lovely kennel suit an Australian Shepherd weighing about twenty kilos? I also had another question: what type of wood stain do you recommend for maintaining the kennel, and where can we find them? Thank you. Sincerely, Caroline L.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne niche er passende til en australsk hyrdehund. Hvad angår træbeskyttelsen, er en trælasur, som sælges i byggemarkeder, fuldt ud passende. Sørg blot for, at den ikke er giftig for dyr. Med venlig hilsen, Zoomalias team
Fanny
1 beskeder
fanny
God aften, jeg har en golden retriever på 34 kg, er denne hundehus egnet til ham? Venlig hilsen
Josette ou Olivier
1 beskeder
josette ou olivier
Hej, til hundehuset "terrasse castle", findes der passende puder og plastikdør? Tak

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre