Spørgsmål, produktdiskussioner Støvfri høvlspåner Copodoux
20 svar
1 beskeder
jean francois
Hello, mine to giganterne kaniner nød blødheden, den friske og diskrete duft og absorptionen, men jeg vil ikke købe dette produkt igen og vil holde mig til hampstrøelse, da det er for let, sætter sig fast på poterne og ender op overalt i huset.
7 beskeder
niamh
Ah bon ? For my two rabbits (lop and dwarf), I had no issues with the lightness of the wood shavings. Are the sides on your litter box high enough?
1 beskeder
laetitia
Hej, er disse spåner egnede til en minigris (laboratorieudgang)? Er de ikke for fine til at sidde fast i dens tryne?
7 beskeder
niamh
Jeg kender ikke miniaturegrise, men jeg har marsvin og kaniner. Jeg har prøvet flere mærker, og af alle mærkerne er disse de største i størrelse ☺️
3 beskeder
serge
Det er første gang, jeg bestiller på siden, mine marsvin har accepteret det godt og det er ideelt, jeg anbefaler at tage den største pakke for at være sikker.
1 beskeder
lilian
Hej, er dette produkt egnet til unge landskildpadder?
2 beskeder
jean daniel
Hvorfor ikke, men tag en lille pakke for at teste før
1 beskeder
sabine
Jeg anbefaler bestemt ikke at bruge flis til landskildpadder! Det er fyldt med støv og vænner dem ikke til naturen. For dine skildpadder vil JBL's specielle jord være det bedste valg, både for dine skildpadder og for rengøringen, og det forbliver meget økonomisk, da du kun skal fjerne ekskrementer fra tid til anden med en si og kan beholde jorden i flere måneder.
1 beskeder
lea
Personligt stoppede jeg med spåner, fordi en af mine deguer havde fået en allergisk reaktion (hårtab, kløe osv.). Jeg havde identificeret og forstået, at det kom derfra, og i flere måneder brugte jeg lagener. For nogle måneder siden begyndte jeg at bruge de spåner, jeg købte her, igen, og jeg købte dem igen, fordi hun tåler dem meget godt. Jeg har ingen problemer med dem, så jeg anbefaler dem ☺️
2 beskeder
catherine
Personligt bruger jeg dem til mine ænder, savsmuldet er meget absorberende, jeg har aldrig haft problemer
1 beskeder
céline
Spånerne er hovedsageligt støvfri til brug som strøelse. Min kanin, som har boet i dem siden sine 3 måneder, føler sig meget godt tilpas. Jeg har prøvet andre typer af strøelse, alle dyrere og meget mindre absorberende. Jeg kan anbefale spånerne!
1 beskeder
arnaud
Hej, jeg bruger træspåner til min marsvin eller min kanin, og der har aldrig været nogen problemer, det fungerer rigtig godt, og de har aldrig haft vejrtrækningsproblemer. Jeg har spurgt min dyrlæge, som har sagt, at det er ufarligt for dyrene. Jeg anbefaler det.
7 beskeder
melanie
Hej, Træspåner er ekstremt giftige, fordi de indeholder phenol, som brænder dyrets luftveje og forårsager forbrændinger på poterne... Du kan finde alt på denne forenings hjemmeside: http:/aubonheurdesrongeurs.e-monsite.com/
1 beskeder
hombline
Absolut undgås, da giftig for gnavere!
1 beskeder
jeanne
Hej, jeg har brugt disse spåner til mit hønsehus i et år nu. Jeg tror, du tager fejl. De er virkelig perfekte, da de er meget absorberende og støvfri. Jeg anbefaler dem, mine høns bliver aldrig syge, og desuden er der ingen risiko for parasitter i modsætning til halm.
7 beskeder
niamh
De er ikke giftige, jeg indrømmer, at da jeg åbnede pakken for første gang, gik jeg i panik, da der var en stærk duft af harpiks (giftig), men jeg ringede til kundeservice og nej, desuden er de steriliseret før salget.
13 beskeder
nathalie
Hej, er det godt for egern?

1 beskeder
denis
Hej, overhovedet ikke, man skal aldrig bruge træspåner til alle gnavere, da det ikke absorberer og angriber gnavernes luftveje,
2 beskeder
mireille
Jeg ved det ikke jeg har en dværgkanin
1 beskeder
cyrille
Ja helt sikkert, og lyt ikke til folk, der siger, at det ikke er godt for gnavere. Det er personer, der ikke ved noget om det og har en tendens til at bruge chenillemåtter til deres gnavere... Lol
1 beskeder
didier
Bonjour jeg er slet ikke enig i det givne svar, jeg har brugt det i årevis til mine chilenske egern (degus), de har aldrig haft vejrtrækningsproblemer, fordi disse spåner ikke støver og absorberer meget godt, for mig anbefaler jeg det.