Spørgsmål, produktdiskussioner
6 svar
1 beskeder
david
Hej, jeg har en hund, der vejer mindre end 10 kg, så jeg skal give ham 1 tablet, og mit spørgsmål er: skal jeg dele 1 tablet i tre og give det over 3 dage, eller skal jeg give 1 tablet om dagen i 3 dage? Jeg ser frem til at modtage et svar, tak.
1 beskeder
franÇoise
Hej. Du giver ham en pille om dagen i tre dage
1 beskeder
sophie
Hej, min hund vejer mindre end 5 kg, og jeg giver ham 1 hel tablet om morgenen på tom mave i 3 dage.
1 beskeder
stéphanie
Hej, det er godt angivet i brugsanvisningen, at pillen kan opdeles i 4 dele. Portionerne er på 1/4 pille pr. 5 kg vægt. Fastende om morgenen i 3 dage.
3 beskeder
laure
Jeg fik det præcise svar vedrørende doseringen..jeg talte med laboratoriet i morges..brugsanvisningen fra Zoomalia fører os på vildspor..hvis hunden vejer mindre end 10 kg..skal den have 1 tablet om morgenen i 3 dage (altså 3 i alt)..hvis det er en hund på 5 kg..skal det være en halv tablet i 3 dage (altså i alt 1 og en halv tablet) der har du det..
2 beskeder
patou
Hej, jeg vil gerne vide mere om denne ormekur. Jeg har 5 Yorkies, men det er efterhånden længe siden, de sidst fik ormekur. Mine 4 Yorkies vejer ikke over 5 kg, men den 5. vejer lidt over 6 kg. Jeg vil gerne vide om processen for dråberne – skal jeg give dem hver måned eller én gang om året? Det ville være lettere for mig at gøre det én gang om året. Jeg vil gerne have dit råd. Tak.
2 beskeder
louise
Hej Laure_C , det er 1 tablet om dagen i tre dage!