Tilbage til buret
3 svar
1 beskeder
sibel
Hej, jeg har modtaget min marsvins bur i stykker. Hvordan kan jeg få en returformular for at sætte på buret? Tak.
559 beskeder
zoomalia
Hej Sibel,Jeg er ked af at høre, at dit bur er i stykker.Jeg vil gerne invitere dig til at kontakte vores kundeservice via formularen "Min konto", "Kundeservice", "Jeg har en anden hændelse".Vores rådgivere vil give dig en løsning.Hav en god dag.Coralie fra Zoomalia
1 beskeder
jocelyne
hej /jeg har placeret en ordre på en bur /PROMO CARLA 39,99:/BETALT /LEVERET/LEVERANDØREN MEDTAGEDE 2 /HAN AFGAV AT TAGE DEN MED, JEG IKKE HAVDE BESTILT! den vises ikke på mine ordrer /BETALT PÅ MIN LCL KONTO /fru BEAURAIN JOCELYNE 90 RUE SAINT-BLAISE 75020 PARIS /lejlighed 14 /1. sal /telefonnummer HJEMME/01 77 16 76 29 MOBIL /07 81 51 50 86 HÅBER PÅ ET SVAR FRA DIG Med venlig hilsen Mne BEAURAIN
559 beskeder
zoomalia
Hej Jocelyne, Tak for din besked. Jeg vil dog gerne bede dig om ikke at dele dine personlige oplysninger (adresse, telefonnumre osv.) på offentlige platforme af sikkerhedsmæssige årsager. Hvem som helst kunne misbruge dem. For at behandle din forespørgsel sikkert, bedes du kontakte os via formularen på vores hjemmeside, da jeg ikke kan finde din kundekonto. Dette vil gøre det muligt for os at besvare din forespørgsel hurtigere og mere effektivt. Vi vil gøre alt for at løse dette problem hurtigt. Vi ses snart, Coralie fra Zoomalia