Spørgsmål, produktdiskussioner Træpille-baseret kattebakke med kakao LIKAO
11 svar
3 beskeder
damien
God aften, risikerer kaninen ikke at blive skadet eller glide på dette kakaobaserede bunddække, når den f.eks. ligger ned? Er det behageligt for den? Kan jeg dække hele buret med det? Det drejer sig om en kæmpe sommerfuglekanin, der ikke er vant til et bunddæksboks og er 7 måneder gammel.
1 beskeder
joany
Hej, Har dette strøelse en udløbsdato? Jeg har kun en enkelt kanin, er det klogt at købe i stort format (2x12kg)? Hvis jeg lukker posen korrekt efter hver brug og opbevarer den et tørt sted, går det så? Tak.

1 beskeder
delphine
Hello Joany, ingen udløbsdato, da det er naturligt træ. Jeg har lagt hele posen i en plastmadkasse, og jeg bruger den hele tiden. Tag den største pose muligt pris/vægt, da det fungerer rigtig godt og ikke lugter noget som helst. Jeg skifter hver dag for at tilføje nogle granulater til de steder, hvor kaninen tisser. Hav en god dag. Delphine.
2 beskeder
clarisse
Hej, er det virkelig egnet til kaniner, da de har en tendens til at smage på alt, selv deres strøelse? Er det ikke farligt at det er kakao? Og vil de tilstedeværende æteriske olier ikke irritere dem i betragtning af deres meget følsomme åndedrætssystem? Tak!
1 beskeder
myriam rioual
Hej, jeg har købt denne strøelse til min kanin, og han elsker den. Den er mindre rodet end et spåner-strøelse, hvor kaninens øjne kan blive fyldt med støv. Strøelsen lugter også mindre, så jeg skifter den sjældnere, og min kanin spiser den ikke. Håber, jeg har besvaret spørgsmålene, meget tilfreds med denne fantastiske strøelse.
2 beskeder
alissa
Hej, Sælger du ikke længere Likao Extra kattegrus? Tak.
1 beskeder
paula
Denne kuld kan den være egnet til en ilder?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette strøelse er velegnet til alle gnavere, inklusive ildere. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
mickael
Hej, er denne strøelse egnet til dværg vedderkaniner? Tak.
1 beskeder
aurélie
God aften, er denne kattegrus klumpende? Kan den bruges i en bakke med si og skuffe?