Spørgsmål, produktdiskussioner
4 svar
2 beskeder
raphael
Hej, Kan denne kasse rumme og understøtte en maine coon på 10 kg? Tak for din tilbagemelding.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne kurv vil være for lille til din Maine coon. Med venlig hilsen, Holdet hos Zoomalia
2 beskeder
andree
GOD DAG, i dag returnerer jeg de luksuriøse touring transportkasser og på den anden side overvejer jeg at købe rottingkattekurven. Jeg ville gerne vide, hvordan kurven åbnes? Kan man fjerne topstykket helt? Hvis ja, hvordan er toppen af kurven fastgjort? Er der nogen låsemekanisme? Tak, jeg venter på dit svar for at lægge en bestilling. Hav en god dag
1 beskeder
anthony
Hej, jeg har lige afgivet en ordre og vil gerne bestille kattetoilettet Curver i samme serie som transportkurven, jeg lige har bestilt. Jeg har set det på andre konkurrenters hjemmesider, men jeg foretrækker at bestille hos jer! Er det muligt?
Desuden har jeg også brug for at bestille specialfoder til sphynx-katte fra Royal Canin, men det er ikke opført hos jer??
Tak på forhånd. Med venlig hilsen ANTHONY.P
Desuden har jeg også brug for at bestille specialfoder til sphynx-katte fra Royal Canin, men det er ikke opført hos jer??
Tak på forhånd. Med venlig hilsen ANTHONY.P