Spørgsmål, produktdiskussioner

2 svar
ludivine
2 beskeder
ludivine
Er det passende at sidde i bagagerummet på en bil? Tak, det ville min berner sennen have brug for.
Franck
1 beskeder
franck
Hej Ludivine, jeg tror, det kunne "hjælpe", men det er ikke beregnet til udendørs brug eller til at komme op i et bagagerum. Det kan foldes ud og sammen, men det er ikke højt nok til at komme op i et bagagerum, hvilket kunne forstyrre din schweiziske hyrdehund, selvom den er af mellemstor størrelse. Der er nemlig på Zoomalia ramper, der virkelig er beregnet til at komme op i et bagagerum. Jeg vil personligt anbefale disse valg. Franck.
Pamela
1 beskeder
pamela
Hej Jeg vil måske sige, men mere til indendørs brug … Det er lavet af træ og har en polær belægning, så det kan blive snavset. Jeg bruger det i et soveværelse til en lille hund på 4 kg for at nå en seng med en madras i en højde af 65 cm. Vær opmærksom på, at det sidste trin er i en højde af 50 cm og en forskydning på 70 cm. Let konstruktion; jeg vil sige 10/15 kg som maks for en mellemstor hund.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre