Spørgsmål, produktdiskussioner TVM Alphazium 5 - følelsesmæssig og adfærdsmæssig balance for katte og hunde
4 svar
1 beskeder
jennifer
Hej, hvordan giver du kapsler til din kat, tak? Jeg synes, de er store for at give dem direkte i maden, og på patéet opdager han, at noget er anderledes, han tager det ikke, blandet med vegetabilsk mælk heller ikke (selvom han elsker denne mælk). Tak for dine svar.
1 beskeder
léonie
Hej, det er nødvendigt at åbne kapslen og lægge pulveret på 2 teskefulde paté
1 beskeder
patricia
Ja, præcis, men for mit vedkommende blander jeg pulveret direkte i hele de 40 gram af hendes paté... det fungerer super godt.. meget godt naturligt produkt til stress
1 beskeder
marion
Hej, hvis din kat ikke spiser foderet blandet med medicinen, kan du blande det med et fedtstof eller noget konsistens som smør eller lidt marmelade (i små mængder, selvfølgelig) og "klistre" det på kattens næse. Katten vil uundgåeligt slikke dette område efter påføringen og dermed indtage pulveret blandet med fedtstoffet. Det virkede godt med min kat!
3 beskeder
mélanie
Hej, for mit vedkommende blander jeg pulveret med lidt tunpaté til min kat, og hun tager det fint selvom hun er meget kræsen. Til en hund blander jeg det med en skefuld naturel yoghurt, og det fungerer også fint.