Spørgsmål, produktdiskussioner

100% kunder

anbefaler dette produkt

Udtalelse 5 5.0/51
17 svar
Françoise
3 beskeder
françoise
Hej, jeg kan ikke finde stedet, hvor batterierne skal placeres, og jeg ønsker ikke at tvinge noget. Jeg kan se, hvor de skal placeres i brugsanvisningen, men jeg kan ikke nå dette sted.
Nicolas
1 beskeder
nicolas
Hej Françoise,For at få adgang til batterierne skal du låse den øverste del op med den centrale skrue: en kvart omgang og derefter løfte den hvide del. Batterierne er i 2 rum, der er tilgængelige under den øverste del.
Françoise
3 beskeder
françoise
Tak Nicolas, det er i orden. Glædelig jul
lucie
1 beskeder
lucie
Jeg ville gerne vide, om det er muligt at planlægge mindst 5 timer med måltider i løbet af dagen. Jeg har set, at i nogle systemer er det et interval mellem timer (for eksempel måltider hver 3. time), men det, jeg søger, er at planlægge bestemte tider kun i løbet af dagen. Tak for dit svar
MURIEL
1 beskeder
muriel
Hello. With this distributor, it is not possible to schedule 5 meals in a day with a single programming.
Brigitte
7 beskeder
brigitte
Jeg forstår det ikke, kan man ikke indstille 6 måltidstider inden for 24 timer? Jeg leder efter oplysninger, før jeg køber denne foderautomat! Tak
Christine
1 beskeder
christine
Hej, jeg kan ikke programmere dispenseren til 2 dage (3 bokse/dag). Er det muligt at programmere den til 2 dage? Tak for dit svar.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det er ikke muligt at programmere denne distributør over to dage. Du kan konsultere manualen, som kan downloades nederst på siden. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
sandrine
1 beskeder
sandrine
Hej, kan en isblok placeres under dispenseren for at holde maden kølig i flere dage? Tak for dit svar.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi fraråder brugen af dette system, da det kan forhindre en korrekt funktion af dispenseren. Med venlig hilsen, Zoomalias team
Cecilia
1 beskeder
cecilia
Hej, jeg leder efter en automatisk dispenser til min kanin, da jeg skal være væk en uge. Kan denne artikel være egnet? Jeg giver hende pellets kun én gang om dagen. Problemet er, at hun ikke vil spise alt på én gang, som en hund eller kat ville gøre. Er det muligt at åbne rummet en gang om dagen i flere timer?
David evelyne
2 beskeder
david evelyne
Jeg har en labrador, der tygger på alt, hvad hun kan finde!!! Er dispenseren solid? Selvfølgelig vil jeg lære hende ikke at røre ved den, men...Tak for dit svar
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne dispenser er lavet af slidstærkt plastik, men den er ikke uforgængelig. Hvis din hund begynder at bide i den, kan vi ikke garantere, at den vil holde længe. Med venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia
David evelyne
2 beskeder
david evelyne
6 måltider: Hvis 2 måltider/dag, kan man planlægge det over 3 dage? Hvis 1 måltid/dag, kan man planlægge det over 6 dage? Tak for dit svar
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, ja det er muligt, alt kan programmeres. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet
natasha
1 beskeder
natasha
Hej, kan jeg programmere det til at fodre seks gange om dagen, én gang hver time? Er det muligt at sætte vådfoder i den?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, denne dispenser kan kun programmeres op til 3 måltider om dagen. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre