Spørgsmål, produktdiskussioner Vital Flow - de 0,8 à 1,5L - Fontaine à eau pour hund og kat
12 svar
2 beskeder
eliane
Jeg har aldrig været i stand til at få denne fontæne til at fungere. Det ser ud til, at pumpen ikke primer, selv ikke med vand. Jeg har også svært ved at fastholde pumpen, når røret er installeret. Kort sagt, en katastrofe for mig. Hvad kan jeg gøre. Plastikslangen er 5 cm lang. Er din også så kort? Tak
4 beskeder
sabine
Det er let at installere, synes jeg, og meget praktisk. Hvilket problem støder du på?
4 beskeder
sabine
Vending tilbage på plastiktuben i modsat retning af den position, den blev modtaget i; det virker meget godt. Jeg kan vise dig et billede
8 beskeder
nadège
Hej.. er der et filter ??
2 beskeder
stéphane
der er et groft skumfilter, der tilbageholder de store urenheder, men der er ikke noget kulfilter eller andet.
1 beskeder
aude
En lille smule skum, men jeg foretrækker det, fordi jeg ikke kan lide filtre, der efterlader støv i vandet. Jeg foretrækker at sætte keramiske perler i deres vand. Det er meget mere effektivt og behøver ikke at blive skiftet!
1 beskeder
jean-pierre
Bare et vaskbart skumfilter (for eksempel med hvid eddike), men som gør sit arbejde godt ved at filtrere hår og noget støv. Ved at skifte vandet mindst en gang om ugen, er resultatet meget tilfredsstillende.
8 beskeder
nadège
Hvilken model passer ?? Den store eller den lille ?? På hjemmesiden ser jeg kun den store.
4 beskeder
sabine
enkelt billigt skumfilter på fem senge på zoo plus