Spørgsmål, produktdiskussioner Versele Laga Cavia Nature til marsvin
7 svar
15 beskeder
corinne
Hej, jeg plejer at give Versele-Laga cavia complete, og jeg opdager dette produkt. Hvad er forskellen mellem de to? Skal der foretages en overgang? Jeg takker jer.
1 beskeder
eddy
Hej, generelt set er granulat bedre, da de ofte er mere komplette (tilbagemelding fra opdrætteren, hvor jeg købte 2 marsvin). Selvom de kan lide dem mindre, anbefaler han endda, at det udelukkende er deres sæk med mad (som supplement til de passende frugter og grøntsager). For nylig købte jeg Verse Laga Crispy Pellets, som kunne være bedre egnede. Sørg for at vælge pakker med færrest mulige korn, da marsvin ikke er lavet til dem (pellets er uden korn som eksempel).
1 beskeder
seifeddine
Hej, jeg vil gerne vide, om købet af dette produkt fritager for piller samt tilførsel af C-vitaminer? (skal man stadig give ekstra C-vitamin og piller?)
1 beskeder
audrey
Det min dyrlæge fortalte mig, er, at de væsentlige ting for marsvin er hø, vand, frugt og grøntsager samt et tilskud af vitamin C. Piller er kun en "godbid" for at gøre dem glade, og det opvejer ikke behovet for vitamin C.
1 beskeder
antoinette
Hej, jeg har bestilt denne artikel i 10 kg. Er det normalt, at emballagen er anderledes? Der står, at det er til kaniner og alle gnavere. Tak.

3 beskeder
christelle
Hej, jeg taler om 10 kg emballage. Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, DLUO (anbefalet anvendelsesdato) er til den 10/05/2017. Med venlig hilsen, Teamet Zoomalia